Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3096372
kiara schreef: stilte heerlijk juist,was mij veel te druk in hoofddorp,hoor n u alleen de natuur en de haan  :biggrin2:,wil voor geen miljoen meer terug.
Voorkant is nu inmiddels afgezet met groot toegangshek dus de honden en kippen kunnen heerlijk los,zijn elke dag totaal uitgeblust.
En het vreemde vanaf dag 1 eet Missy de sint als een bouwvakker  :o in hoofddorp moest ze bijna niks,heb der zelfs een hele tijd moeten voeren(kvv) nu met barf wwerkelijk zo op,gelukkiger hier  :P denk ik.
En ook bijkomend voordeel nooit meer last met parkeren alleen dat al,wij zijn er super blij mee
Echt leuk voor je dat je het zo naar je zin hebt! Ik ben 40 jaar geleden al vertrokken uit de randstad (Amstelveen), maar wil er niet dood gevonden worden. Drenthe is me net te ver, ik heb nog familie in de randstad wonen en als ik er naartoe wil ben ik er in drie kwartier.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op do 09 apr 2015, 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3096377
Nou ik heb alleen mijn kids daar wonen maar die komen wel hierheen hoor  :biggrin2:
Eentje komt elke week en straks denk nog meer ze heeft 4 paarden nou dan hoef ik niet veel te zeggen wat ze gaat doen toch  ;D
En 1 daarvan is net een hond loopt bij haar ook gewoon los dus vrees dat ik het gras maar moet laten groeien  :biggrin2:
En mocht ik de behoefte krijgen om richting de randstad te gaan ach anderhalf uur rijden ben er dan zo, maar denk niet dat dat gebeurt
Gebruikersavatar
Door kiara
#3097832
dank jullie wel voor de lieve berichtjes hoor  :-*
Alle dieren hier hebben het zo naar hun zin hier,de Noorse boskat is omgedoopt tot Drentse boskat nieuw ras  :biggrin2: die loopt rend mee met de honden op de hei prachtig vind ze het,de cavia's hebben ook een heerlijke ren met eigen huisje,kipjes krijgen een haantje erbij en scharrelen ook heerlijk rond de hele dag,nou ja de honden weten jullie :biggrin2:
Dit is werkelijk een paradijs voor mens en dier,en ook geen last meer van waar moet ik nou weer is de auto parkeren  :biggrin2:
Door Borke
#3097953
Wat een leuk huis, veel geluk daar en sterkte met inruimen/opruimen!
Snel geregeld om nu al een hek voor geplaatst te hebben, je kent je prioriteiten  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kiara
#3098284
ja dat was nr 1 wat met spoed gedaan moest worden,kan niet zonder hek,beestjes gaan voor :biggrin2:,opruimen schiet al aardig op hoor,veel hulp gehad gelukkig,had anders niet gekund
Door Summerditches
#3098920
Wat geweldig dat alles toch nog goed gekomen is..jeetje wat een prachtige omgeving..een droom voor velen denk ik maar de meeste blijven toch teveel "ja maar...."om het werkelijk te doen..
Ik vind het heel stoer..ik ben ook uit de "ja maar"categorie... ;)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3099370
Dat is zeker waar je moet durven, ook ik heb 10 jaar getwijfeld maar ooit heeft mijn broer ( die 12 jaar ouder is) gezegd : er is altijd wel een reden om niet te gaan !! En die wijze woorden heb ik goed onthouden.
Zijn het niet je kinderen je moeder/vader zowiezo Fam er is altijd wel iets of iemand wat he tegen kan houden.
Het was nu gewoon de tijd en de locatie, dit had ik over 2 jaar niet meer kunnen doen, en voornamelijk voor mijn zoontje die zit nu nog op basis onderwijs , ik vind bij voortgezet onderwijs kan je dat niet maken, dit is al een overgang voor hem, maar ik heb get goed overlegt met hem en mijn andere kids, anders had ik het niet gedaan , moet niet en mag niet alleen aan mezelf denken.
Maar spijt nee geen seconde!
Mag vandaag weer even randstad proeven moet naar Hoofddorp , en geen leuk klusje ( tandarts kies is afgebroken brr) maar gelijk een rondje maken, misschien even langs oude huis rijden, niet voor mij maar voor mijn zoontje ( wil hij graag)
En dan vanavond gauw weer terug !!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door