Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3078035
Ramses1 schreef: Ik kom zaterdag langs de A4.... als jij ze daar naartoe kan brengen dan wil ik ze meenemen voor Kiara.
Ik kan ook de retour weg zo regelen ;)
Lief bedacht, maar A4?  :D Dat is in het westen... Ik woon in het midden... In de Betuwe... Dan kan ik ze haast zelf bij Kiara bezorgen :biggrin2: Zonder meer zou ik dat willen, echter is het financieel niet ruim sinds mijn werkgever bezuinigde op mijn werkuren :-[
Ik rijd volgende week donderdag naar Zwolle (via A15 - A50), als er dan ergens een mogelijkheid is voor iemand dan is er een mogelijkheid.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3078166
paasnini schreef: Ga je in het huisje aan de rand van het bos?  8).
Mijn schoonouders zijn een jaar of 7 geleden van Rijswijk (ZH) naar Darp verhuisd. Fantastische omgeving.
ja aan de rand,maar weet niet of je het zelfde huis bedoelt,wil best adres geven maar even via pb dan
Gebruikersavatar
Door kiara
#3078167
Dwarreltje schreef: Lief bedacht, maar A4?  :D Dat is in het westen... Ik woon in het midden... In de Betuwe... Dan kan ik ze haast zelf bij Kiara bezorgen :biggrin2: Zonder meer zou ik dat willen, echter is het financieel niet ruim sinds mijn werkgever bezuinigde op mijn werkuren :-[
Ik rijd volgende week donderdag naar Zwolle (via A15 - A50), als er dan ergens een mogelijkheid is voor iemand dan is er een mogelijkheid.
o als het zou kunnen zeer zeer graag  :D,ik ben op 6-3 -7-3 en 8-3 in darp,donderdag red ik echt niet,hoop dat er iets mogenlijk is,wil graag grote ren afzetten,wil ook nog graag franse hangoren hebben,uiteraard appart,ruimte zat en gratis gras maaiers  :biggrin2:
evt via pb mijn tel/en of adres kan
Door Ramses1
#3079796
Dwarreltje schreef: Lief bedacht, maar A4?  :D Dat is in het westen... Ik woon in het midden... In de Betuwe... Dan kan ik ze haast zelf bij Kiara bezorgen :biggrin2: Zonder meer zou ik dat willen, echter is het financieel niet ruim sinds mijn werkgever bezuinigde op mijn werkuren :-[
Ik rijd volgende week donderdag naar Zwolle (via A15 - A50), als er dan ergens een mogelijkheid is voor iemand dan is er een mogelijkheid.
Ik bedoelde A2  :-[ :-[ :-[
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3079810
kiara schreef: ja aan de rand,maar weet niet of je het zelfde huis bedoelt,wil best adres geven maar even via pb dan
Ben benieuwd naar de plaatjes van je nieuwe stekkie! Wat een verademing moet dat zijn, in Hoofddorp wil je toch niet dood begraven liggen?
Gebruikersavatar
Door kiara
#3080521
even gauw een reactie,foto's gaat nu echt niet lukken kom om in het werk,alles gaat op rolletjes,de veranda hier is er heel af en gaat dus mee.
AS donderdag avond gaan we laden hier en vrijdag ochtend de sleutel,dan vrijdag avond weer laden en gaan we zaterdag en zondag met 2 grote bussen en aanhangers er weer heen,ik hoop op een beetje mooi weer,de bedoeling is dan om zaterdag daar voor het eerst te slapen  :D
Dit huis hier valt gelukkig ook mee kwa eisen van de woningbouw maar goed dat moet leeg en netjes zijn de 17 de maart ,dus vreselijk veel werk in zeer kort tijds bestek,is ook echt de laatste keer dat ik verhuis mijn hemel wat een werk maar dubbel en dwars er voor over.
AS woensdag eindelijk na ruim 2 jaar mijn eigen landrover weer terug uit de stalling,kon hier niet meer voor de deur te vaak gesloopt,en daar staat hij op mijn eigen oprijlaan  :P en achter een toegangshek( moet ook nog geplaatst worden).
Wat ben ik blij dat deze auto er dan eindelijk weer is,dus ja daar ook nog wel hoop werk maar dat is niet erg als eerst dit maar achter de rug is,zal blij zijn als het 18 maart is en dit huis weg is.
Door Ruisje
#3080529
Zo lezen is al het werk rondom de verhuizing onder controle en ja, het is inderdaad veeeeeel werk, ik weet er alles van. ;) Maar alles voor het goede doel!
Kiara, heel veel succes de komende week!! Maak je niet druk om foto's, die zien we wel als je 'over' bent en weer tijd voor jezelf hebt.

Een eigen oprijlaan... pffff, ik was al blij met m'n eigen oprit hier. ;D Dan wil ik een verzoekfoto aanvragen van je Landrover op je eigen oprijlaan. :P
Laatst gewijzigd door Ruisje op ma 02 mar 2015, 02:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3080547
;D zal straks uitgebreid foto's maken en het hier neer zetten  :)
De honden zullen ook wel blij zijn eindelijk geen riem meer nodig! Alleen dat al een verademing. Vind het alleen beetje eng met de 3 poezen , heb besloten die gaan zaterdag mee en sluit ze maar even op in 1 van de slaapkamers , met de deurklink andersom! Ben als de dood dat ze ontsnappen, daarna als er wat rust is denk ik gewoon los in huis, ik heb wel is gehoord dat een week of 6 binnen genoeg moet zijn? Als iemand daar tips voor heb graag, dat vind ik altijd zo eng net verhuizen, ben als een speurhond spijkers/ schroeven aan het rapen! Levens gevaarlijk
Door Lida. S
#3080549
Wij namen onze poes vroeger altijd mee met vakantie. We hielden haar 2 dagen binnen, dan smeerde mijn moeder de pootjes in met boter (of dat nut had weet ik niet, maar goed dat deed ze) en dan mocht ze naar buiten.  Wel moest de poes ruim voor zonsondergang weer binnen zijn zodat ze niet op nachtelijke strooptocht ging. Het is altijd goed gegaan.
Door lianneke
#3080774
Wij hebben Poes een aantal weken binnengehouden, ze wilde zelf ook niet naar buiten.
Daarna gaf ze zelf aan dat ze naar buiten wou, eerst heel voorzichtig, toen steeds verder.
Is eigenlijk heel vanzelf gegaan.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3081011
Lida. S schreef: Wij namen onze poes vroeger altijd mee met vakantie. We hielden haar 2 dagen binnen, dan smeerde mijn moeder de pootjes in met boter (of dat nut had weet ik niet, maar goed dat deed ze) en dan mocht ze naar buiten.  Wel moest de poes ruim voor zonsondergang weer binnen zijn zodat ze niet op nachtelijke strooptocht ging. Het is altijd goed gegaan.
boter waarom? waar helpt dat voor?
Gebruikersavatar
Door kiara
#3081012
lianneke schreef: Wij hebben Poes een aantal weken binnengehouden, ze wilde zelf ook niet naar buiten.
Daarna gaf ze zelf aan dat ze naar buiten wou, eerst heel voorzichtig, toen steeds verder.
Is eigenlijk heel vanzelf gegaan.
okee nou maar hopen dat het goed gaat
Gebruikersavatar
Door Neally
#3081036
Na een verhuizing hielden mijn ouders de poezen een week binnen en legde kak van de poezen in de tuin. Ze zijn altijd weer naar huis gekomen.
Mijn eigen ervaring: een weekje binnen. Toen de tuindeur open gezet, ga maar kijken dan. Bleef hij op 5 meter afstand in de tuin zitten.
Ik naar binnen, hij naar binnen.  ;D Had ik mij daar druk om gemaakt.
Succes met alles!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door