Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3071354
Regelmatig op de terugweg van een wandeling even snel langs de appie oid

Ze liggen in benches en ze voelen zich allebei fijn in de auto en liggen gewoon te tukken.
Ik zou met een populairder ras misschien wel bang zijn dat ze gestolen worden maar niemand wil een setter ;D
Door Lil
#3071362
Lizzy schreef: Zelden en alleen als ik de auto vanuit de winkel kan zien (dat bestaat nog in Zoetermeer :biggrin2:). En ik heb een geblindeerde auto. Ik was er al nooit happig op maar sinds de auto van Natasja in de brand is gevlogen terwijl ze er zelf niet in zat en de auto gewoon geparkeerd stond: durf ik mijn honden nooit meer in de auto te laten zitten als ik de auto niet kan zien.
Wow, ehhhh hoe kon dit gebeuren?
Mij is altijd geleerd dat dit niet kon gelet op beveiliging blabla. Dit is wel iets om serieus over na te denken.  :-\
Door inge58
#3071384
Ja hoor,dagelijks! Na de boswandeling ff naar de Emte.Nu zitten ze bij ons niet in de auto maar in de aanhanger die op slot zit en waar een goede beluchting is. Dus dat gaat prima,ze zijn er ook aan gewend en liggen gewoon te slapen in hun eigen kar!
#3071389
Héél soms piep ik voor 5 minuutjes hooguit naar de winkel voor een boodschap. De auto staat dan in een rustige parkeergarage, Joep is wel in het zicht, hij vindt het niet erg en vernielt ook niks...Maar het gebeurt zelden.
#3071390
Lil schreef: Wow, ehhhh hoe kon dit gebeuren?
Mij is altijd geleerd dat dit niet kon gelet op beveiliging blabla. Dit is wel iets om serieus over na te denken.  :-\
Ja hier schrik ik ook wel van.
Hoe kan het dat een motor die uit staat zomaar in d fik vliegt???  :o
Door Kinnie
#3071391
Ja hier ook met regelmaat, na de wandeling even gauw boodschap doen. Mits het weer het toelaat. In het voorjaar kan het al heel snel niet meer omdat mijn golden snel het enorm arm heeft en dus ook snel oververhit. Dus dat risico neem ik niet. Maar mijn auto (busje) is geblindeerd en de honden zijn van buitenaf ook niet te zien. Ze zijn stil in de auto dus ze vallen ook niet op
#3071400
Ramses1 schreef: Ja hier schrik ik ook wel van.
Hoe kan het dat een motor die uit staat zomaar in d fik vliegt???  :o
Dit heb ik ook een keer gehoord/soort van meegemaakt.. Een auto die gewoon geparkeerd stond, werkdag begon net en 'ineens' stond er dus een auto in brand van iemand.. De brandweer had betreffende collega verteld dat alles waar electronica in zit 'zomaar' in brand kan vliegen..
Door Lil
#3071425
Fenixjuh schreef: Dit heb ik ook een keer gehoord/soort van meegemaakt.. Een auto die gewoon geparkeerd stond, werkdag begon net en 'ineens' stond er dus een auto in brand van iemand.. De brandweer had betreffende collega verteld dat alles waar electronica in zit 'zomaar' in brand kan vliegen..
Ga snel mijn nieuwe auto dan maar weer terug ruilen voor de oude, daar zat geen elektronica in. WAs ook altijd zeer goedkoop bij beurten en reparaties.
#3071431
Hier laat ik ze ook wel eens alleen in de auto, als ik ff langs de super moet of iets dergelijks.
Vinden ze ook geen probleem. liggen gewoon te pitten of zitten rustig naar buiten te kijken.
Ben niet zo heel bang dat ze gestolen worden, vrees dat ze dan niet zo vriendelijk zijn  ::)
Je mag om de auto heen lopen, maar aankomen ho maar, dan laten ze zich wel ff horen als ik niet in de buurt ben.
Is het warm weer, dan laat ik ze natuurlijk niet achter in de auto.

Wij hebben een reu gehad, was een herplaatser en die had vreselijke verlatingsangst en die ging altijd mee in de auto, waar ik ook naar toe ging. Daar voelde hij zich veilig. Dan had hij blijkbaar toch het idee dat hij mee was. Gaf hem in ieder geval een vertrouwd gevoel.
Liet ik hem thuis, dan was het een drama voor hem en de andere drie thuisblijvende honden.
Door eelke
#3071442
Lil schreef: Ga snel mijn nieuwe auto dan maar weer terug ruilen voor de oude, daar zat geen elektronica in. WAs ook altijd zeer goedkoop bij beurten en reparaties.
In elke auto zit elektronica.
Door Lizzy
#3071443
Ik weet ook niet exact de oorzaak van het in brand vliegen van Natasja's auto. Volgens mij had het iets met de accu te maken. Hoe dan ook, zij zat niet in de auto, de auto stond geparkeerd en is echt uitgefikt. Misschien ziet ze dit topic, kan ze zelf vertellen wat er gebeurd is. Hoe dan ook, sinds ik dat weet laat ik mijn honden niet in de auto achter als ik er geen toezicht op heb. Ik breng ze liever even eerst naar huis. En ja, een huis kan ook in de brand vliegen. Dat is zo. Daarom gaat hier de Bébétel ook aan als ik langer van huis ga zonder honden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door