Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3070891
Fenixjuh schreef: Wij doen mee aan de valentijnscarnavalsgekte, das genoeg toch?  :D
+1  ;D

Ik slaap niet eens thuis dan...ahhh...
Gebruikersavatar
Door Hope
#3070895
Nee.
Als manlief bloemen wil halen doet hij dat maar als ze weer normaal geprijsd zijn  :biggrin2:
Door BusKay
#3070900
Fenixjuh schreef: Wij doen mee aan de valentijnscarnavalsgekte, das genoeg toch?  :D
Beide niet ga liever met m'n honden een dag naar zee...

1 is goed voor de bloemenboer (Tom?)
2 is goed voor de kastelein
Beide zijn niet mijn vrienden... vrouwtje heeft groene vingers en ik heb een blauw knupke...
Door keetje
#3070901
Is valentijn niet oorspronkelijk iets voor een stille, geheime liefde. De kaarten etc. waren toch altijd anoniem? Ondertekend met Je Valentijn ofzoiets?
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3070924
keetje schreef: Is valentijn niet oorspronkelijk iets voor een stille, geheime liefde. De kaarten etc. waren toch altijd anoniem? Ondertekend met Je Valentijn ofzoiets?
Ja dacht ik ook.. het wordt steeds gekker,  er staat zoveel in folders pfff beetje overdreven, sla het ook over :)

Ik krijg hier in de zomer veel bloemen (volkstuin met veel bloemen :) )
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3070943
Nah daar doen we niet aan, zou het heel vreemd vinden als Rudi ineens romantisch zou worden  :biggrin2: Ik ben dat namelijk ook niet.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3070946
Ik zou me oprecht zorgen gaan maken als manlief ineens met bloemen of cadeaus aan komt zetten  :biggrin2:

Hier ook geen valentijn dus  8)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3070948
*Marga* schreef: Doen jullie mee aan die gekte?

Ik dus niet :)

Nee, echt niet.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3070950
Ja, hier geven we welgeteld 1 extra kusje op valentijn.
Tussen de 20 of 30 kussen die er zowiezo wel passeren op een weekend dag, valt dat echt op...  8)
Gebruikersavatar
Door choopy
#3070961
Hoop dat ML dit jaar toch echt wel voor een bloemetje/ boeketje zorgt.
Vorig jaar genoeg troubles gehad en 1 van de dingen die naar voren kwam is dat ik best wel eens een bosje bloemen wil krijgen.
Hoeft niet wekelijks of maandelijks, maar juist omdat die dag waar hij toch niet omheen kan, is voor hem dit jaar een mooie gelegenheid om te laten zien dat de boodschap is overgekomen bij hem.
Door Nynke
#3070972
De dag voor Valentijn is vrijdag de 13e, geef mij dan maar een bloemetje  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door