Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3072595
ik ga op valentijn dag kijken naar mijn hopelijk nieuwe huis,dat moet toch goed komen mooier cadeau kan ik niet krijgen :D
Door keetje
#3072682
Mijn valentijn komt vanavond thuis na 3 maanden afwezigheid. Dat is pas een kadootje!! En kost niets. Brengt alleen maar mee.  :biggrin2:
Door eelke
#3072708
Ik heb zelfs een valentijnskado'tje van mijn virusscanner. Hoe romantisch!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3072715
keetje schreef: Mijn valentijn komt vanavond thuis na 3 maanden afwezigheid. Dat is pas een kadootje!! En kost niets. Brengt alleen maar mee.  :biggrin2:
Veel vuile was enzo.  :biggrin2: :biggrin2: Nee hoor, heel veel plezier en geniet ervan!!

Mijn valentijn dobbert ergens op de oceaan.  :) Dat romantische etentje ::) houd ik wel tegoed als ie weer thuis i. :biggrin2:
Door BusKay
#3073248
Zijn we het nou helemaal vergeten??

Het kan nog... jullie hebben nog een uurtje!!......  :D :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3073254
Mijn valentijn heeft me verrast met een etentje. Niet bodig, wel heel gezellig en lekker! Op nar de volgende 8 vergeten valentijnsdagen en de 9de met een verrassing  :biggrin2:
Door BusKay
#3073259
Martine-Tom schreef: Helemaal niks vandaag  :(
Afbeelding
:biggrin2:
Och erm... ook niet van Tommy??  :( :( Zo van vanmorgen een ferme lik op het hoofd in dat kussen...  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3073260
Ik heb wel lekkere chocola gehad en een rode roos. En ik had gebakjes gehaald en 2 flinke biefstukken.  :P
Door Mowgli
#3073273
Ik moest werken vandaag (gisteren). Had een late dienst van 14:00u. - 22:45u. We waren (eer)gister heeeeeel romantisch schnitzel eten (Maar dat was meer omdat we naar de stad waren geweest en eht al vrij laat was en we nog boodschappen moesten doen om aansluitend te koken)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door