Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
#3071177
Martine-Tom schreef: Even zitten lezen maar ik zie eigenlijk geen verschil met WA, wat is het verschil tussen die 2?
Formeel is de WA -verzekering dat wat bij de auto hoort en de avp is de AansprakelijkheidsVerzekering voor Particulieren.
Twee verschillende dingen dus.
Om het lastig te maken noemt in de volksmond zon'75% van van mensen de AVP "WA".. maar dat is dus wezenlijk anders ;-)

Suzanne
Door eelke
#3071201
Opstal en inboedel.
Rechtsbijstand.
APV
Zorgverzekering plus uitgebreid aanvullend pakket
Voor mijn auto wa + beperkt casco (ramen, diefstal, vandalisme etc)
Voor de chevy een oldtimer verzekering
Levensverzekeringen voor beide
Mijn vriend heeft een uitvaartverzekering, en ik heb nog een bedragje uit een ongevallen verzekering wat vrij komt bij een overlijden.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3071263
vorig jaar is mijn pa overleden... alles wilde hij zo simpel mogelijk, zelfs geen condoleance..
we hebben de crematie gedaan zoals hij wilde.... maar geloof me... ook de simpelste crematie, begrafenis kost nog heel wat en loopt zo in de duizenden euro s
Gebruikersavatar
Door Ashena
#3080095
Avp,  inboedel,  doorlopend reis,  zorg (aanvullend ook) ,  2 x Honden zorg verzekering en de snorfiets verzekering.  (wa)  en ik heb een uitvaartverzekering maar die betaald mn ma  
Door Borke
#3080250
Zorg + aanvullend
Aansprakelijkheid Particulieren
Inboedel + opstal
Doorlopende reis/annuleringsverzekering
Levensverzekering (zou ik nu niet meer doen, maar aan laten smeren in 1978)

Voor uitvaart en huisdieren hebben we op de spaarrekening staan.
Auto loopt via de lease van mijn werk.
Gebruikersavatar
Door nova
#3080259
Me and my boys! schreef: vorig jaar is mijn pa overleden... alles wilde hij zo simpel mogelijk, zelfs geen condoleance..
we hebben de crematie gedaan zoals hij wilde.... maar geloof me... ook de simpelste crematie, begrafenis kost nog heel wat en loopt zo in de duizenden euro s
helemaal mee eens, .
Ik ben er heilig van overtuigd dat verzekeringsmaatschappijen de kwestbare positie van de nabestaanden misbruiken dan wel uitbuiten

Hier:
Auto  verz.
p 2 x petplan
zorgverzekering+ aanvullend verzekerd hierop
rechtsbijstand
inboedel 
levensverz. gekoppeld aan hypotheek
begrafenisverz.  waarvoor ik inmiddels premie-vrij ben
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door