Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3071051
Borke schreef: Hoeveel plekken hebben jullie daar dan Cindy?
Drie plaatsen bij elkaar?
Dat lijkt mij onbetaalbaar?
Nu nog 2 het worden er dus 3. Tsja wat heet onbetaalbaar, voor de 1 wel voor de ander niet. 2 plaatsen was inclusief alle belastingen wat zo'n 250-300 is net geen 2400 euro, dit was inclusief eindafrekening stroom. Dus 3 plaatsen zal ergens rondom de 3000-3300 gaan liggen. Oordeel zelf of dat onbetaalbaar is. Zal bij elkaar nu zo'n 350-400m2 zijn EN het bos voor de deur.
#3071061
Cindy de Wolf schreef: Nu nog 2 het worden er dus 3. Tsja wat heet onbetaalbaar, voor de 1 wel voor de ander niet. 2 plaatsen was inclusief alle belastingen wat zo'n 250-300 is net geen 2400 euro, dit was inclusief eindafrekening stroom. Dus 3 plaatsen zal ergens rondom de 3000-3300 gaan liggen. Oordeel zelf of dat onbetaalbaar is. Zal bij elkaar nu zo'n 350-400m2 zijn EN het bos voor de deur.
Dat vind ik voor aan de rand van het bos wel meevallen, zeker als het all-in is en je stromend water en afvoer op het riool hebt  :biggrin2:
#3071100
Borke schreef: Dat vind ik voor aan de rand van het bos wel meevallen, zeker als het all-in is en je stromend water en afvoer op het riool hebt  :biggrin2:
Wij vinden het dus ook wel betaalbaar. In NL is vaak 1 plaats al iets van 2500 euro. En we hebben inderdaad stromend water (hele jaar door) en aansluiting riolering. Echt ik stap zo 's ochtends het bos in. zo heerlijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door