Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1985
#3073949
;D die Tom  ;D
Je had het hem wel goed aangeleerd  :biggrin2:

Kaine snauwde net wel weer omdat snoopy over zijn voorpoten liep. Maar ja hij hapt in de lucht en een heel eind van snoopy af.
Uiteindelijk moet hij zich er toch overheen zetten. Bij goed gedrag ( niet reageren op snoopy ) belonen we hem en bij snauwen zeg ik rustig hey en dan is het ook klaar voor hem.

Hij word dus niet gestraft want dat zal averechts gaan werken.
Het word al wel een stuk minder dus het laatste stukje komt ook wel goed.

Snoopy zoekt zelf steeds meer de honden op om te spelen en kroelen en dat vind ik een hele grote pluspunt.
Hij is duidelijk erg op ze gesteld.
Door Martine-Tom
#3073951
Oh snauwen gebeurd hier ook nog wel eens hoor, maar nu Doki groter (dan Tom) is mept ie gewoon terug (zonder nagels) dus over het algemeen heb ik nu zoiets van....jullie zoeken het maar uit  :P
Ze kunnen nu prima naast elkaar op de bank, ze spelen soms samen en soms kunnen ze elkaars bloed wel drinken...net echte broers dus  :biggrin2:
Maar ze zullen elkaar nooit echt pijn doen gelukkig!

Ik vind het altijd heerlijk om te zien dat verschilldende dieren zo goed met elkaar om gaan!
Door renate1985
#3074195
Het is inderdaad heel mooi om te zien. Ze begrijpen elkaar taal niet maar toch spelen ze samen :smitten:
Kaine zal uiteindelijk ook wel bij draaien denk ik en anders maar niet  ;D
Dan moet snoopy maar om kaine heen blijven lopen en bij basco gaan kroelen.

Hahaha het is heel leuk Simone V. Om kat en hond samen bezig te zien.
Een vriendin van mij heeft een witte herder en een witte kat. Zo mooi om samen te zien en die gaan echt super met elkaar om.
Als de kat bij de hond ligt moet je die echt goed zoeken hahaha.
#3074635
Kaine is ook om!!  :D
Snoopy mag bij hem liggen zonder dat kaine gromt of wegloopt!!

Afbeelding
Afbeelding

En zo komt alles goed  ;D snoopy mocht zelfs met kaine zijn staart spelen  :o
Ik stuurde hem wel weg maar kaine accepteerde het gewoon.
Door Lil
#3074689
Leuk dat het zo goed gaat!

Mijn honden mogen zowel onderling als naar katten etc snauwen als die over hun poten lopen. Als iemand op mijn tenen gaat staan zeg ik ook: let op! of Hey! of....
Waarom mag je hond dat niet zeggen?
Mijn visie: leert de kat maar niet over de poten van de hond te lopen.  ;)
#3074699
Grommen mag kaine wel maar echt snauwen niet ( hij hapt daar dan bij, wel mis maar wil niet dat er gehapt word ). Een rustig hey is dan genoeg.
Hij word dus niet gestraft voor het snauwen maar weet wel dat ik dit niet prettig vind. 

Snoopy moet kaine inderdaad met rust laten. Als ik zie dat kaine het niks vind stuur ik snoopy al weg. Dat resulteert en nu in dat kaine snoopy accepteert zolang die rustig doet.

Voor snoopy is het ook verwarrend want van hond 1 mag hij alles en van hond 2 heel weinig. Hij is nog klein maar leert wel heel snel gelukkig.
#3074702
Martine-Tom schreef: Oh maar dat snappen ze feilloos hoor, dat het van de 1 wel mag en van de ander niet, super zeg hoe het nu gaat!
Hahaha dan heb ik dus een eigenwijsje die precies weet waar die mee bezig is.
Toch maar iets strenger optreden tegen die kleine smurf.
Door Martine-Tom
#3074703
Ik heb diverse mensen die regelmatig blijven eten, Freud was totaal geen schooier maar wist feilloos bij wie hij het wel en niet kon flikken, als vriendin 1 bleef eten kroop hij op de stoel naast haar en wachtte net zo lang tot ie wat kreeg...de andere 2 bleef ie op de bank want daar kreeg ie toch niks van  :biggrin2:
Door Lil
#3074747
renate1985 schreef: Grommen mag kaine wel maar echt snauwen niet ( hij hapt daar dan bij, wel mis maar wil niet dat er gehapt word ). Een rustig hey is dan genoeg.
Hij word dus niet gestraft voor het snauwen maar weet wel dat ik dit niet prettig vind. 

Snoopy moet kaine inderdaad met rust laten. Als ik zie dat kaine het niks vind stuur ik snoopy al weg. Dat resulteert en nu in dat kaine snoopy accepteert zolang die rustig doet.

Voor snoopy is het ook verwarrend want van hond 1 mag hij alles en van hond 2 heel weinig. Hij is nog klein maar leert wel heel snel gelukkig.
Ahhh snauwen gaat dus verder dan alleen lawaai. Als hij zich niet gestraft voelt, is het geen probleem dat je hier iets van zegt.
Martine-Tom schreef: Oh maar dat snappen ze feilloos hoor, dat het van de 1 wel mag en van de ander niet, super zeg hoe het nu gaat!
Hier snappen ze dat ook heel goed.  ;)
Wordt ook regelmatig misbruik van gemaakt.  :P :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door