Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3068688
Ik heb er ook nog een weg te geven. Staat wel in Zweden, maar ach, als er iemand in geïnteresseerd is, krijg ik 'm wel een keer naar NL getransporteerd! :biggrin2:
Door Ramses1
#3068711
oh in belgie, bij ehv, en heel binnenkort in duitsland bij sittard. Is denk ik wel ver. Maar bedankt voor je aanbod!
Zaandam - Eindhoven. Ik rij voorlopig nog elke week van Hoorn naar Waalre dus als ik helpen kan?
Door Martine-Tom
#3068720
[quote="Anne in Duitsland"]
Ik heb er ook nog een weg te geven. Staat wel in Zweden, maar ach, als er iemand in geïnteresseerd is, krijg ik 'm wel een keer naar NL getransporteerd! :biggrin2:
[/quote]Ja graag :biggrin2:
Ik vind zelfgebakken brood heerlijk, maar mijn bbm heeft het opgegeven en zelf kneden zit er niet meer in...daar gebruikte ik hem vooral voor.
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#3068725
[quote="Kaio"]
Wie heeft er een?
En kun je daarmee glutenvrij en zuurdesem brood bakken? Ik heb bonnen die ik ergens aan moet besteden, dus dacht misschien dat een broodbakmachine eventueel iets kon zijn.
[/quote]

Ik had er één, maar vind brood uit de oven toch lekkerder.
Als je toch een bbm wilt er zijn er die een speciaal glutenvrij programma hebben. Glutenvrij meel hoef je maar 1x goed door te kneden en dan laten rijzen voor je het gaat bakken.
Zelf vind ik het daarom gemakkelijker om het in de oven te doen, dan bak ik er direct een stuk of 3 en vries ze in.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3068738
oo het zou wel cool zijn als er via een lijntje een werkloze geregeld kan worden  :D Dan kan ik het gewoon lekker uitproberen
Door Lil
#3068749
[quote="Ronald"]
Duitsland bij Sittard? Ver? Tsss... Zolang we aanrechtbladen in Zweden kunnen krijgen, complete huisinrichtingen in Friesland en een stofzuiger in Brunssum, alles met de Barf-Express, dan zie ik niet dat jullie nieuwe stekkie ver weg is  :biggrin2:
[/quote]

tsssss dat is hier om de hoek, wekelijkse kost!

Dat is dus ook bij Nadia om de hoek  ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3068878
Lil schreef: tsssss dat is hier om de hoek, wekelijkse kost!

Dat is dus ook bij Nadia om de hoek  ;)
Dat klopt en weten we ook al te liggen  :biggrin2:
Door Elf
#3068893
Ik gebruik de bbm om deeg te kneden en de 1e rijs. De 2e rijs doe ik buiten de machine en bakken in de oven of in de Big Green Egg. Maar het kneden gaat goed! Ik kan dat niet zelf i.v.m. polsklachten en zo gaat het prima!
Door Anne in Zweden
#3068959
Martine-Tom schreef: Ja graag :biggrin2:
Ik vind zelfgebakken brood heerlijk, maar mijn bbm heeft het opgegeven en zelf kneden zit er niet meer in...daar gebruikte ik hem vooral voor.
Olreit, gaat ie naar jou toe! Kan nog effe duren, maar ooit... :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3068962
Anne in Duitsland schreef: Olreit, gaat ie naar jou toe! Kan nog effe duren, maar ooit... :biggrin2:
Ik heb er inmiddels al 1 via de ondoorgrondelijke wegen van Barfplaats  :biggrin2:
Deze komt in april hier wonen, gok zomaar dat dat sneller is als de Zweudsche  ;D
Door Anne in Zweden
#3068967
Martine-Tom schreef: Ik heb er inmiddels al 1 via de ondoorgrondelijke wegen van Barfplaats  :biggrin2:
Deze komt in april hier wonen, gok zomaar dat dat sneller is als de Zweudsche  ;D
Ja, dat wil ik niet uitsluiten inderdaad! Goed, dan gaat ie weer in de aanbieding. Broodbakze!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3069033
Martine-Tom schreef: Ik heb er inmiddels al 1 via de ondoorgrondelijke wegen van Barfplaats  :biggrin2:
Deze komt in april hier wonen, gok zomaar dat dat sneller is als de Zweudsche  ;D

:P :biggrin2: :biggrin2:
Door Pluto
#3069043
Nadia schreef: Ik heb er een te leen. Je kunt er van alles mee. Ook jam maken.
Of glutenvrij kan weet ik niet.
Voor wat ik dacht dat de bbm makkelijk zou zijn kan ook (gewoon) in de over. Dus besloten er geen aan te schaffen.
Gelukkig snap ik de Limburgse grammatica  ;D anders zou ik toch mooi denken dat je mijn bbm ging uitlenen  ;)
Door Nadia
#3069104
Pluto schreef: Gelukkig snap ik de Limburgse grammatica  ;D anders zou ik toch mooi denken dat je mijn bbm ging uitlenen  ;)
Nu je het zegt  :-[  het staat er inderdaad een beetje stom  :o
Ik zou niet durven jouw bbm uitlenen.
Excuus voor de shock ;D
Gebruikersavatar
Door Radja
#3069210
Anne in Duitsland schreef: Ja, dat wil ik niet uitsluiten inderdaad! Goed, dan gaat ie weer in de aanbieding. Broodbakze!


Anne,dan zou ik de broodmachine wel graag willen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door