Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3066010
Anne in Duitsland schreef: Zou ons beeld van hoe zoiets eruitziet niet ook sterk beïnvloed zijn door al die actiefilms op tv, vol competente arrestatieteams die nooit één voet verkeerd zetten en nooit één verkeerd woord roepen? Ik heb de beelden niet gezien, maar vermoed dat dagene wat er in onze ogen amateuristisch uitziet, gewoon de realiteit is, en dat het beeld dat wij hebben van een overmeestering totaal verwrongen is.
Daar heb je een goed punt!
dinky89 schreef: Meest 'komische' was dat de agenten op het moment dat dit werd geroepen de pistolen weer aan het opbergen waren in de holsters  ::)

Dat ze nogmaals riepen het wapen te laten vallen toen het op de grond lag vond ik eerst ook vreemd. Maar toen je de beelden van de andere kant zag moest ik concluderen dat de politie waarschijnlijk op dat moment nog niet had gezien dat het wapen al op de grond lag.

Zijn ouders zijn overigens alleen gescheiden en hertrouwd volgens bekenden van de familie. Zijn vader is 2 jaar terug wel ernstig ziek geweest waardoor hij examenjaar vwo over moest doen. Zijn dus niet overleden ;-) Ook handelde hij alleen en niet voor één of andere organisatie.
Toch is het eng en raar, dat zo'n intelligente jongen zo diep kan vallen. Keurig gekleed, keurig Nederlands sprekend, vwo gedaan... Ik stel me bij dit soort incidenten toch vaak laag geschoolde mensen voor die een hele zware jeugd hebben gehad en daar niet goed mee kunnen omgaan. Beïnvloedbaar, kwetsbaar, zoekend.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3066019
Klopt, vraag me nog altijd af wat hij nou eigenlijk wilde bereiken.
Studeerde nu ook aan de universiteit.
Mijn vriend zei bij de eerste beelden (rond 9 uur gisteravond) al dat het volgens hem geen domme jongen was, dat blijkt dus ook wel.
Op zijn fb stond ook een foto waarin hij met ditzelfde wapen een filmscene naspeelde las ik vandaag in de krant. Scheen hij vaker te doen, filmscenes naspelen.
Mijn vriend vertelde dat hij ook een rijke fantasie had en nogal bezig was met complottheorie, denk dat er zoiets achter zit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door