Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inni
#3078173
Rond de tijd dat wij Tobi kozen was er ook zo'n verwarrende heisa, "mag NU wel, mag NU niet"...........het mocht dus NIET tot twee dagen voor we een definitieve keuze zouden maken uit het nest (dec 2013). Ik was wel héél blij dat de "WEL' er was want de dag dat we gingen kiezen reden we twee x op een politiecontrole (net voorbij Antwerpen 1st x richting Nl, en aan de overkant 's avonds bij het terukeren). Nu zal er daar maar 's ééntje tussenzitten die de regels toevallig kent en op 't moment dat jij daar met je pupje toekomt wil respecteren..... :o :'(  Ok, de kans is hééééél klein en ik hoorde er nog nooit wat over maar.......  absurde regel trouwens want de wilde dieren hebben ook geen benul van grens tussen landen net zo min als van een grens hier in Belgie tussen vlaanderen en de ardennen. De mijne kregen en krijgen de enting niet. Ik blijf wel weg uit de 'verboden' gebieden ;)

Barfplaats wordt gesponsord door