Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aprilsnow
#3065442
nova schreef: De nylabone is succesvol herplaatst :  :-* :-*

Afbeelding

Afbeelding
Mooi om te zien  :)
tt-tjes schreef: Ze kauwen hier ombeurten of hun leven er van afhangt.
en fijn om te horen dat ze er toch om beurten van mogen genieten  :P
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3065516
tt-tjes schreef: wat vraag je er voor?
Sorry dat ik nu pas reageer had mail niet gelezen. Ik heb ze toevallig dinsdag aan een vriendin van me verkocht. Haar Mopsjes vinden het geweldig.
Door tt-tjes
#3066090
Mooi. Ik hoop het ook. Ik ga morgen toch nog op zoek naar een 3e. Vanavond was het weer smeken wie hem het eerste mocht hebben.
Gebruikersavatar
Door Nero
#3066135
Mijn hond ligt er hier al 2 weken naar te kijken, dit is best een grote van het lijntje van Floris.
Hij is 43cm dus zeker deelbaar. (ik weet niet hoe  ;))
Door tt-tjes
#3066193
Misschien is hij veel te groot? Dan laten die van mij ze ook liggen. Gewoon doorzagen met een decoupeerzaag of slijptol? Misschien als je er stukken van maakt dat hij hem wel wil?
Gebruikersavatar
Door Nero
#3066262
Denk niet dat dat het is. Had namelijk ook een kleiner stukje van 20 cm en een stuk dunner ook maar hij weet echt niet wat hij ermee moet. Hij staat er wel omheen te blaffen en gooit het eens in de lucht maar gaat dan toch met zijn wobbler verder  ;)
Door Borke
#3066314
Grote stukken hertengewei wil ik wel overnemen voor Sofi, als daar interesse in is.
Door keetje
#3066353
Ik heb eens ergens gelegen dat als je het ding een nachtje in water legt dat het dan wel smakelijk zou zijn?
Door Lil
#3066355
keetje schreef: Ik heb eens ergens gelegen dat als je het ding een nachtje in water legt dat het dan wel smakelijk zou zijn?
dat heb ik wel eens geprobeerd en dat hielp helemaal niets. De farmfood eten ze dus gewoon zo zonder dat het in water ligt, alle twee hoewel die oude zonder kiezen dat echt niet aankan, soms moet hij erop knagen omdat het lekker is.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3066506
tt-tjes schreef: En de volgende is binnen. Dank voor het opsturen. Ze hebben dolle pret hier.
is die van mij binnen? Ik hoop dat ze er veel plezier van hebben
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door