Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kaszi
#3060846
Heb in her verleden leuke truukjes hier en op Fb zien voorbijkomen. Nu ik ze nodig heb vind ik ze niet terug.
Iemand?
Door Martine-Tom
#3060880
Jantina schreef: Ik kan je niet helpen, die van mij kennen alleen onderstaande truukjes  ::)
Afbeelding
;D ;D
Door Lil
#3060915
Hey, ik heb een teckel. Zo ziet mijn blijf ook uit!  :P :biggrin2:

Tis ook nog eens een mega langrug  ::)
Door Martine-Tom
#3060917
Lil schreef: Hey, ik heb een teckel. Zo ziet mijn blijf ook uit!  :P :biggrin2:

Tis ook nog eens een mega langrug  ::)
Beaucheron x teckel dus...intressante kruising  :biggrin2:
Door Lil
#3060924
Martine-Tom schreef: Beaucheron x teckel dus...intressante kruising  :biggrin2:
Van 76 cm hoog en 98 cm lang dussssss zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer speciaal!  :P :P :P :P :P
Door Shanti en co
#3060933
Jantina schreef: Ik kan je niet helpen, die van mij kennen alleen onderstaande truukjes  ::)
Afbeelding
Haha die is leuk!  ;D

Dit is wat Shanti aan commando's/trucjes kan.
Dingen die handig zijn: zit, lig, af, plat (op de zij liggen), blijf, hier, aan de voet, poot, los, bench/plaats
Dingen die we bij agility leerde: doooooor, hoog, paaltjessssss, over
En gewoon leuke trucjes: twist (rondje draaien), zigzag (door mijn benen zigzaggen als ik loop) poortje/poort zit (tussen mijn benen doorlopen/zitten), melden (hand aanraken), vangen (speeltje, koekje), zoek, vooruit, op (ergens opstaan met voorpoten of helemaal), aport, op (met voorpoten op mijn arm of helemaal ergens op staan) 

En trucjes die mij ook leuk lijken: rol over, high five, rondje om je heen lopen, speelgoed opruimen, kastjes open/dicht doen, achteruit lopen, over je been springen, speeltjes bij naam kennen en ophalen, schamen (door poot op de neus te doen), blaffen/janken op commando, op de achterpoten lopen (als de hond daar geschikt voor is).
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3060949
Thessa en Shanti schreef: Haha die is leuk!  ;D

Dit is wat Shanti aan commando's/trucjes kan.
Dingen die handig zijn: zit, lig, af, plat (op de zij liggen), blijf, hier, aan de voet, poot, los, bench/plaats
Dingen die we bij agility leerde: doooooor, hoog, paaltjessssss, over
En gewoon leuke trucjes: twist (rondje draaien), zigzag (door mijn benen zigzaggen als ik loop) poortje/poort zit (tussen mijn benen doorlopen/zitten), melden (hand aanraken), vangen (speeltje, koekje), zoek, vooruit, op (ergens opstaan met voorpoten of helemaal), aport, op (met voorpoten op mijn arm of helemaal ergens op staan) 

En trucjes die mij ook leuk lijken: rol over, high five, rondje om je heen lopen, speelgoed opruimen, kastjes open/dicht doen, achteruit lopen, over je been springen, speeltjes bij naam kennen en ophalen, schamen (door poot op de neus te doen), blaffen/janken op commando, op de achterpoten lopen (als de hond daar geschikt voor is).
De meeste van die trucjes kan Charlie ook wel geloof ik
Door kaszi
#3060971
Leuk hoor!! Is voor een pupkoper van mij.
Pup is nu 13 weken, maar gaat als een speer.

Een filmpje

Door kaszi
#3060985
Thessa en Shanti schreef: Ik kan het filmpje jammergenoeg niet zien, ik wel aangemeld.
Nu wel?
Door Simone V
#3061008
Jantina schreef: Ik kan je niet helpen, die van mij kennen alleen onderstaande truukjes  ::)
Afbeelding
Dit is grappig  :biggrin2:
Er zijn al veel leuke oefeningen genoemd, een andere die leuk is: plaats.
de hond met wijzen naar zijn kussen naar de plaats laten gaan. En dat kan je steeds moeilijker maken door verder weg te gaan staan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door