Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3058434
Lizzy schreef: En er is een tijd van komen. En een tijd van gaan :biggrin2:
Bij sommigen ligt het wel erg dicht bij elkaar. Hoe noemen we dat?  Draaideurcriminelenforumleden?
Gebruikersavatar
Door Sher
#3058671
Vinden jullie het dan niet heel aardig, dat dit lieve nieuwe forumlid ons even komt waarschuwen. We zijn hier gewoon verkeerd bezig en dit is onze kans om onze fouten te herstellen. Ik ga even naar mijn vriezer om al dat vieze vlees weg te gooien.  :suck_kr:



:jerry:
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3058680
Sher schreef: Vinden jullie het dan niet heel aardig, dat dit lieve nieuwe forumlid ons even komt waarschuwen. We zijn hier gewoon verkeerd bezig en dit is onze kans om onze fouten te herstellen. Ik ga even naar mijn vriezer om al dat vieze vlees weg te gooien.  :suck_kr:



:jerry:
Sorry hoor dat zegt ze helemaal niet dat we verkeerd bezig zijn.
Ze meldt alleen dat ze alles geprobeerd heeft maar dat haar hond er niet goed op reageert.
Dat kan toch? Waarom dan zo belachelijk maken dat snap ik niet.  :)
Gebruikersavatar
Door Sher
#3058691
Lazy Garfield schreef: Sorry hoor dat zegt ze helemaal niet dat we verkeerd bezig zijn.
Ze meldt alleen dat ze alles geprobeerd heeft maar dat haar hond er niet goed op reageert.
Dat kan toch? Waarom dan zo belachelijk maken dat snap ik niet.  :)
Heel eerlijk?  ???
Als ik een hond heb die steeds problemen heeft, dan stel ik daar eerst vragen over op dit forum. Grote kans dat iemand hier dan de oplossing heeft. Als dan uiteindelijk blijkt dat brokken echt de oplossing is, kom ik dat hier ook wel melden en dan weet ik dat men hier heel redelijk op reageert.
Dat je heel fanatiek vers voert en dan uiteindelijk bij brok uitkomt, is misschien wel mogelijk. Dat je hier nog nooit op het forum bent geweest, maar alleen maar langs komt om te vertellen dat je bent overgestapt op brokken, dat vind ik toch wel een beetje vreemd. Tsja en ik ben nu eenmaal een wantrouwend type.  ;)
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3058697
Sher schreef: Heel eerlijk?  ???
Als ik een hond heb die steeds problemen heeft, dan stel ik daar eerst vragen over op dit forum. Grote kans dat iemand hier dan de oplossing heeft. Als dan uiteindelijk blijkt dat brokken echt de oplossing is, kom ik dat hier ook wel melden en dan weet ik dat men hier heel redelijk op reageert.
Dat je heel fanatiek vers voert en dan uiteindelijk bij brok uitkomt, is misschien wel mogelijk. Dat je hier nog nooit op het forum bent geweest, maar alleen maar langs komt om te vertellen dat je bent overgestapt op brokken, dat vind ik toch wel een beetje vreemd. Tsja en ik ben nu eenmaal een wantrouwend type.  ;)
Wat je als laatste vermeldt heb je gelijk in, maar ze zegt nergens dat we verkeerd bezig zijn toch?
Door Tamara
#3058699
Maar het lijkt alsof ze zegt 'kijk dan brok is beter -> :P '
Laatst gewijzigd door Tamara op vr 16 jan 2015, 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3058701
Tamara schreef: Maar het lijkt alsof ze zegt 'kijk dan brok is beter -> :P '
Voor haar hond... Dat maak ik eruit op. Maar hey, ze is allang pleite en komt vast ook niet terug. Lekker belangrijk...
Door Laura2004
#3058750
Lazy Garfield schreef: Sorry hoor dat zegt ze helemaal niet dat we verkeerd bezig zijn.
Ze meldt alleen dat ze alles geprobeerd heeft maar dat haar hond er niet goed op reageert.
Dat kan toch? Waarom dan zo belachelijk maken dat snap ik niet.  :)
Nou ja, het is natuurlijk een beetje gek dat je op een barfforum komt verkondigen dat je tegenwoordig een soort paria bent als je brokken geeft, de wereld op zijn kop natuurlijk, op bp zijn we geen fan van brokken, dat mag duidelijk zijn, maar dat je gediscrimineerd wordt als je zegt dat je brokken voert in de gewone maatschappij, dat vind ik nogal sterk. En dat is mijn ervaring ook totaal niet na ruim tien jaar barfen krijgen ik nog steeds geschokte reacties en ongevraagd advies, vooral van dierenartsen (hier in Spanje is dat nog stukken erger dan in Nederland). En dat je je speciaal op een barfforum aanmeldt om te vertellen dat je zo stom bent geweest om al die al lelijke verhalen over brokken te geloven en dat je hond daardoor voor niks ziek is geweest vind ik gek. Het kan prima hoor dat dit zo is. Maar waarom meldt je je speciaal hier aan om dit te melden? Moeten we nu overal in kleine lettertjes bijschrijven ´maar wellicht zijn Hills brokken voor uw hond veel beter´ oid.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3058770
Lazy Garfield schreef: Sorry hoor dat zegt ze helemaal niet dat we verkeerd bezig zijn.
Ze meldt alleen dat ze alles geprobeerd heeft maar dat haar hond er niet goed op reageert.
Dat kan toch? Waarom dan zo belachelijk maken dat snap ik niet.  :)
Voor mij is het aanmelden met dit verhaal niet heel erg belachelijk. Dat ze niet eerder gekomen is, is jammer en misschien niet zo slim dan. Maar van mij mag ze dat ook gerust komen zeggen.
Maar ik vind haar reactie op het feit dat de vraag gesteld wordt waarom ze nu pas komt, wel heel kinderachtig. En dat toont meteen dat de bedoeling van dat bericht hier helemaal niet zo vrijblijvend en met goede intentie's was.

Er werd heel begrijpend gereageert, maar van het minste van: je bent hier nieuw?  zit ze op haar paard. Ja, dan is het wel duidelijk...  ::)
Een redelijk en serieus gesprek moet ook van twee kanten komen he.  ;)
Door keetje
#3058773
Maar waarom meld je je aan op een versvleesforum om te melden dat je hond het goed doet op brokken?
Daar is dan toch een brokkenforum voor? ::)
Door Martine-Tom
#3058780
keetje schreef: Maar waarom meld je je aan op een versvleesforum om te melden dat je hond het goed doet op brokken?
Daar is dan toch een brokkenforum voor? ::)
Ik denk uit frustratie, dat je er alles aan doet binnen je mogelijkheden en dan nog jezelf gedwongen ziet brok te gaan voeren.
Ik snap het ook wel hoor.

Vind het ook oprecht jammer dat ze nooit eerder is langsgeweest, nu hebben we geen idee wat er gevoerd is en wat er aan onderzoek enzo gedaan is dus achteraf is er niks meer aan te doen. Misschien ook angst voor reacties hier...?
Barfplaats staat als best streng bekend, imho geheel onterecht want ik ben er van overtuigd dat als Tom niet meer goed op rauw zou reageren, ik er alles aan zou doen en er niks anders op zou zitten als gaan koken of brok/blik ik hier ook hulp krijg. Maar inderdaad het blijft een versvoerforum dus ik denk dat het eerste advies zou zijn om te gaan koken voor Tom (geheel terecht hoor, zou ik ook eerder doen dan commercieel voeren) en als laatste redmiddel brok of blik.

Ik lees nergens dat ze vind dat we slecht bezig zijn, ik lees alleen frustratie in het feit dat haar hond er niet goed op reageerd, en laten we wel wezen, dat kan, misschien was het menu gewoon niet goed voor deze hond, misschien klopten de % niet, en misschien kan de hond er wel gewoon niet tegen, ook die gevallen (zij het zelden) kennen we.

Ik hoop oprecht dat ze nog meeleest en toch nog eens wil reageren, wat ze voerde, hoeveel, wat er precies gebeurd is, ik heb het idee dat ze veel liever vers zou voeren en dan ben je hier toch wel op de juiste plek. Dus hopelijk komt ze nog terug.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3058781
Ik weet niet of 'brokkenfora' wel bestaan...  :biggrin2:  Dat zijn gewoon hondenfora...
Wat nog eens bewijst dat brokken voeren wel degelijk de norm is itt wat TS hier beweert.

Ach, de reactie van TS bewijst toch ook al dat het niet de bedoeling was hier op een normale manier over te praten.  ::)
Door Lil
#3058786
Martine-Tom schreef: Ik denk uit frustratie, dat je er alles aan doet binnen je mogelijkheden en dan nog jezelf gedwongen ziet brok te gaan voeren.
Ik snap het ook wel hoor.

Vind het ook oprecht jammer dat ze nooit eerder is langsgeweest, nu hebben we geen idee wat er gevoerd is en wat er aan onderzoek enzo gedaan is dus achteraf is er niks meer aan te doen. Misschien ook angst voor reacties hier...?
Barfplaats staat als best streng bekend, imho geheel onterecht want ik ben er van overtuigd dat als Tom niet meer goed op rauw zou reageren, ik er alles aan zou doen en er niks anders op zou zitten als gaan koken of brok/blik ik hier ook hulp krijg. Maar inderdaad het blijft een versvoerforum dus ik denk dat het eerste advies zou zijn om te gaan koken voor Tom (geheel terecht hoor, zou ik ook eerder doen dan commercieel voeren) en als laatste redmiddel brok of blik.

Ik lees nergens dat ze vind dat we slecht bezig zijn, ik lees alleen frustratie in het feit dat haar hond er niet goed op reageerd, en laten we wel wezen, dat kan, misschien was het menu gewoon niet goed voor deze hond, misschien klopten de % niet, en misschien kan de hond er wel gewoon niet tegen, ook die gevallen (zij het zelden) kennen we.

Ik hoop oprecht dat ze nog meeleest en toch nog eens wil reageren, wat ze voerde, hoeveel, wat er precies gebeurd is, ik heb het idee dat ze veel liever vers zou voeren en dan ben je hier toch wel op de juiste plek. Dus hopelijk komt ze nog terug.
Ik ben er nog niet vanaf gegooid sinds ik Boris blik en zelf gekookte maaltijden geef (na 10 jaar lang barf/kvv).
Maar ik mag dan ook weer mee doen, blik is sinds 4 dagen gekookte zelfgemalen barf. Fingers crosst dat dit goed blijft gaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door