Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3057178
Hope schreef: Met kittens lijkt me dat lastig inderdaad. Met pups zou je nog kunnen overwegen ze een dagje in de ren te laten. Dat deed de fokster van Nelson, daar gingen de hondjes allemaal de tuin in overdag en dat mochten ze niet op de dag van het chippen.
Maar een nest puppies duikt in de ren toch ook allemaal over elkaar heen? trekken aan elkaars staarten en oren en happen elkaar overal?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3057186
Ik heb hier meegemaakt dat Loulou* nog niet vermist was maar ik al wel werd gebeld door de dierenambulance dat ze haar hadden meegenomen nadat ze was aangereden. Dat was mogelijk omdat ze haar chip uit konden lezen. Maar zij liep dan ook buiten rond.

Zelfs al zou ik een ren hebben of afgeschermde tuin, dan nog zou ik willen dat mijn katten gechipt zijn voor het geval ze wel ontsnappen.
Maar dat komt dus ook mede omdat ik juist positieve ervaring heb met de chip ;-)

Nou komt Dinky net als Loulou* uit het asiel en was daarom dus al gechipt.
Door hannabelgje
#3057190
Wasabi is wel gechipt volgens de cattery waar hij van komt. Fleur weet ik dus niet. Maar die kan zelf de tuin niet uit, ook niet als ze uit de ren is. Ik laat hem dan toch gewoon vhippen bij de castratie. Ze kunnen ook altijd nog gestolen worden natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3057287
hannabelgje schreef: Wasabi is wel gechipt volgens de cattery waar hij van komt. Fleur weet ik dus niet. Maar die kan zelf de tuin niet uit, ook niet als ze uit de ren is. Ik laat hem dan toch gewoon vhippen bij de castratie. Ze kunnen ook altijd nog gestolen worden natuurlijk.
Uiteindelijk hopen we allemaal dat we dat ding nooit nodig hebben. Maar beter mee verlegen dan om verlegen!
Door Lil
#3057577
Danny schreef: Hebben jullie de chips ook ergens geregistreerd? Zo ja waar?
NDG  ;) Heb geloof ik Boris in wel 3 databanken staan. Petlook ook nog (die was vroeger gratis, nu niet meer) en de andere weet ik niet meer dat was een Duitse vanwege het trainen en de wedstrijden in Duitsland.

Kost je wel wat, maar dat is ook de meest gebruikte databank.
Door Lil
#3057783
Anne in Duitsland schreef: In NL bij de NDG en in Duitsland bij Tasso. Tasso is gratis.
Dank, zoujuist genoteerd: hij staat bij Tasso en meteen maar even het adres aangepast! (lekker op tijd na 3 verhuizingen  :P)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door