Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3055845
Ik heb ook een Jupiter 8 en ben er wel tevreden mee.
Ik maal er haaskarkassen, kipkarkassen en kalkoennekken mee. De machine loopt niet snel vast (als het gebeurt dan is even in zn achteruit zetten voldoende) Het grote minpunt vind ik de kleine vulopening, maar dat is bij al die hobbymachines het geval helaas.
Door dat gewroet met harde botten is mijn stamper kapotgegaan en die kan niet los gekocht worden bij Jupiter (slechte service dus)
Ik gebruik trouwens wel grotere schijven (besteld bij Vuur en Rook)
#3055849
Ruisje schreef: Pike, ik weet dat ik eigenlijk niet mag reageren, ::) maar ik doe het toch. ;) Mijn machine weegt 20 kilo, trilt NIET het aanrecht van de muur (oliebad, het is geen opgevoerde mixer), maalt karkas door een 13mm schijf (hard vleesbot wel kleiner maken) en kost geen €470. Als je in de buurt komt, kom je 'm maar even lenen om te proberen. :)
Dat is lief aangeboden  :-* maar het duurt wel even voor ik een klein beetje in jouw buurt kom. Voor zover ik kan nagaan is jouw machine hier niet leverbaar  :-\.
Die Maxima kost geen € 470 dat is ex btw, dus hij kost maar liefst € 570. Dat is wel een heleboel veel geld  :-X
#3055967
Laika schreef: Door dat gewroet met harde botten is mijn stamper kapotgegaan en die kan niet los gekocht worden bij Jupiter (slechte service dus)
Ik gebruik trouwens wel grotere schijven (besteld bij Vuur en Rook)
Ik heb bij Vuur en Rook ook een stamper van de Jupiter kunnen bestellen toen ik mijn 16 mm schijf bestelde. Gewoon even Martijn bellen.
#3056035
pike schreef: Bovendien trilt dan mijn aanrecht van de muur ben ik bang ::) dan moet ik naar de schuur verhuizen en daar een vaste plek creëren. Manlief ziet me aankomen  :biggrin2: € 470 is de ex btw prijs overigens  :-X Hij ziet me nog eens aankomen  ;D ;D
Trillen doet de Maxima niet.. integendeel is hij erg rustig.
Verder vroeg je naar meningen over de Jupiter.. en die gaf ik waarbij ik nergens aangaf dat je van de Maxima er ook één zou moeten kopen..
Ik gaf je de mening van wat wij ervaren hebben...
#3056145
BusKay schreef: Trillen doet de Maxima niet.. integendeel is hij erg rustig.
Verder vroeg je naar meningen over de Jupiter.. en die gaf ik waarbij ik nergens aangaf dat je van de Maxima er ook één zou moeten kopen..
Ik gaf je de mening van wat wij ervaren hebben...
Ja natuurlijk dat begrijp ik.  ;) Was wel nieuwsgierig naar de machinedus heb die ook zitten bekijken. En heb het serieus zitten overdenken vandaag. Maar los van het financiele aspect kleven er voor mij ook nogal wat practische nadelen aan en die wegen zwaar. Die gaat het dus niet worden al zou ik hem best heel graag willen.
#3056511
[quote="Mowgli"]
Ik heb bij Vuur en Rook ook een stamper van de Jupiter kunnen bestellen toen ik mijn 16 mm schijf bestelde. Gewoon even Martijn bellen.
[/quote]
Ik had Martijn benaderd hierover en volgens hem wil de fabrikant geen losse stamper leveren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door