Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3056614
Dit is roughman:

https://www.knipengoshop.nl/goldwell-ro ... 100ml.html

Mousse van het merk Balea (DM), roughman van Goldwell (zie boven) en de wax is van Wella (volgens mij). En dan af en toe voor de stevigheid ook nog haarlak van Taft eroverheen, niveau 5 anders valt het er zo weer af/uit.

Ik ken het grote probleem van veel en fijn haar, ik heb dus zeker geen dun haar, maar heel fijn en een ongelofelijke hoeveelheid. Ben nu bezig om een lange lok te laten groeien, maar.... heb eigenlijk daarnet besloten om toch weer terug te gaan naar mijn kuif. Ik word er echt helemaal gallisch van.... Brrrrrr.... sluik en truttig is het zo (vind ik). Maar je leest wel dat ik niet bepaald milieubewust bezig ben met mijn haarproducten en dat ga ik ook niet doen. Als mijn haar niet goed zit, dan is mijn hele dag naar de kl*ten.

http://www.dm.de/de_homepage/schoenheit ... hwarzkopf/

En dan de tweede bus, de zwarte. Stormvast als het nodig is, maar één keer met mijn handen door mijn haar en het is weer weg! :D
Door Lil
#3056755
Pauline schreef: Dit is roughman:

https://www.knipengoshop.nl/goldwell-ro ... 100ml.html

Mousse van het merk Balea (DM), roughman van Goldwell (zie boven) en de wax is van Wella (volgens mij). En dan af en toe voor de stevigheid ook nog haarlak van Taft eroverheen, niveau 5 anders valt het er zo weer af/uit.

Ik ken het grote probleem van veel en fijn haar, ik heb dus zeker geen dun haar, maar heel fijn en een ongelofelijke hoeveelheid. Ben nu bezig om een lange lok te laten groeien, maar.... heb eigenlijk daarnet besloten om toch weer terug te gaan naar mijn kuif. Ik word er echt helemaal gallisch van.... Brrrrrr.... sluik en truttig is het zo (vind ik). Maar je leest wel dat ik niet bepaald milieubewust bezig ben met mijn haarproducten en dat ga ik ook niet doen. Als mijn haar niet goed zit, dan is mijn hele dag naar de kl*ten.

http://www.dm.de/de_homepage/schoenheit ... hwarzkopf/

En dan de tweede bus, de zwarte. Stormvast als het nodig is, maar één keer met mijn handen door mijn haar en het is weer weg! :D
Je hebt gewoon mijn haar dus  :biggrin2:
Ideale kapsel: kort en piekerig (geen stekels, het is langer). En ja daar gebruik ik wax voor en haarlak en helaas niet die van de DM

By the way: ik heb de gel van DM gehad met oa lemon gras erin: niet gebruiken op gekleurd haar kan ik je wel aanbevelen (het bleekte).
#3056804
Lil schreef: Je hebt gewoon mijn haar dus  :biggrin2:
Ideale kapsel: kort en piekerig (geen stekels, het is langer). En ja daar gebruik ik wax voor en haarlak en helaas niet die van de DM

By the way: ik heb de gel van DM gehad met oa lemon gras erin: niet gebruiken op gekleurd haar kan ik je wel aanbevelen (het bleekte).
Waarom niet Lil? Je woont toch ook vlakbij Duitsland?

Idd kort en piekerig. Dat is het nu nog steeds, alleen mijn pony is al behoorlijk lang. Ik moet van mezelf nog tot eind februari doorzetten, ben ik er dan nog niet happy mee gaat het eraf. Iedereen vindt het namelijk wel heel erg leuk zo.... :biggrin2:
Door Lil
#3056848
Pauline schreef: Waarom niet Lil? Je woont toch ook vlakbij Duitsland?

Idd kort en piekerig. Dat is het nu nog steeds, alleen mijn pony is al behoorlijk lang. Ik moet van mezelf nog tot eind februari doorzetten, ben ik er dan nog niet happy mee gaat het eraf. Iedereen vindt het namelijk wel heel erg leuk zo.... :biggrin2:
Zoals er staat er zit citroen (gras) in NIET op geverfd haar doen. Ik had er gebleekte plekken in Afbeelding Afbeelding Heb die Nadia bedoelt als gel gehad. Nooit meer dus.
#3056851
Lil schreef: Zoals er staat er zit citroen (gras) in NIET op geverfd haar doen. Ik had er gebleekte plekken in Afbeelding Afbeelding Heb die Nadia bedoelt als gel gehad. Nooit meer dus.
Ik bedoel waarom niet de haarlak! ;D

Edit: ik geloof dat ik het nu snap..... Ik dacht dat je bedoelde dat je niet mijn haarlak gebruikt! Die van Schwarzkopf (Taft).
#3056855
Lil schreef: Zoals er staat er zit citroen (gras) in NIET op geverfd haar doen. Ik had er gebleekte plekken in Afbeelding Afbeelding Heb die Nadia bedoelt als gel gehad. Nooit meer dus.
Mijn haar is nog niet grijs, dus ongeverfd, dus ik ben daar niet bang voor  ;)
Door Lil
#3056901
Pauline schreef: Ik bedoel waarom niet de haarlak! ;D

Edit: ik geloof dat ik het nu snap..... Ik dacht dat je bedoelde dat je niet mijn haarlak gebruikt! Die van Schwarzkopf (Taft).
De mijne is even slecht maar nog sterker Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ik heb de sterkste Syoss, net cement maar vernevelt heel fijn en is echt serieus uitkambaar. Taft had ik vroeger komt op de 3e plaats na de Junior ook van Schwarzkopf. Allerbeste is van de kapper maar die prijs is te gortig. Ik heb alles van de kapper omdat het heel erg zuinig in gebruik is maar haarlak heb ik te veel van nodig.
#3056908
Grappig Lil ik heb zowel de junior als de syoss geprobeerd, maar de taft werkt echt beter bij mij. Zal ook een kwestie van haar zijn.... :biggrin2:

Edit: ik heb jaren de junior (gouden bus) gehad, totdat ik de taft leerde kennen..... :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door