Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3053943
Haalt nog wat extra flesjes water bij de supermarkt ...

Het erge is, ik heb gewoon geen zin in afleiding, ik wil het liefst de hele dag slapen !!
Wist wel dat RB slecht was, maar zo slecht dat je er echt afkickverschijnselen van krijgt ?

Bedankt voor jullie reacties  :-*
#3053949
Jeetje ! Zoveel per dag  :o
Dat is serieus echt heel veel. Is totaal niet vreemd dat je je zo voelt...maar goed een paar daagjes doorbijten, dan is het ergste ervanaf. Dus rustig aan doen en water drinken en volhouden! Je merkt nu hoe slecht die zooi wel niet is  ;)
#3054028
Sterkte meid! Knap van je.

Mijn liefde dronk t ook en ook zoveel als jij van die halve liter blikjes.. Hij heeft er niet zo veel last van gehad omdat hij koffie dronk of eigenlijk melk en suiker met koffie.. Hij drinkt dat nog twee koppen per dag. Maar vrijwel nooit rb meer.
#3054077
Heel veel sterkte, en ook ik zeg water water en water(wat er ook in me op kwam was chlorella, waarom weet ik niet maar zou het kunnen helpen met ontgiften?? andere bp ers kunnen je daar beter antwoord op geven).
Maar jee zoveel RB, nu gelukkig gestopt, hoe is jouw gebit? Het is een super killer voor glazuur namelijk.
Hou vol hoor :bigarmhug:
#3054078
Monique77 schreef: Haalt nog wat extra flesjes water bij de supermarkt ...

Het erge is, ik heb gewoon geen zin in afleiding, ik wil het liefst de hele dag slapen !!
Wist wel dat RB slecht was, maar zo slecht dat je er echt afkickverschijnselen van krijgt ?

Bedankt voor jullie reacties  :-*

Als het kan,probeer dan idd veel te slapen!!! De ergste hoofdpijn en andere afkickverschijnselen,krijg je na 3 tot 4 dagen! Zat net ff te lezen of red bull verslaving :-\ echt niet prettig!!! Dus echt stoppen en nooit meer drinken die troep!!
#3054132
3 liter water per dag drinken, veel groente en fruit eten en gewoon lekker je bed induiken en net zoveel slapen als je wilt. Als je wakker bent naar buiten en wandelen met de honden, bewegen in de buitenlucht!

Wat zal jij je over een week al een stuk beter voelen en als je verder in de tijd bent dan zal je zien dat je meer energie krijgt en je filter voelt.

Probeer nou niet i.p.v. RB andere troep met suiker te drinken...

Sterkte!
#3054144
Holyfuckeroly!!

Ik zou idd veel water drinken. En wat zuiverende dingen nemen. Groene smoothie. Chlorella. Genoeg gezonde vetten. Olijfolie kokosolie roomboter noten avocado etc. Dit om je hersenen goed te laten functioneren. Voldoende sporten om endorfine aan te maken.
#3054938
Nadia schreef: Holyfuckeroly!!

Ik zou idd veel water drinken. En wat zuiverende dingen nemen. Groene smoothie. Chlorella. Genoeg gezonde vetten. Olijfolie kokosolie roomboter noten avocado etc. Dit om je hersenen goed te laten functioneren. Voldoende sporten om endorfine aan te maken.
Goede tips!


Hoe gaat het nu Monique?
Lukt het je om het vol te houden?
#3054986
Hou het wel vol, maar leuk is anders !
Drink veel meer water en thee op het moment, en soms een glaasje sprite voor de prik (maar dat is maar 1 glaasje per dag)

Vandaag voor het eerst geen hoofdpijn (dus dat is een vooruitgang) dus ga mezelf lekker trakteren op een sauna avondje  :biggrin2:
#3054988
Monique77 schreef: Hou het wel vol, maar leuk is anders !
Drink veel meer water en thee op het moment, en soms een glaasje sprite voor de prik (maar dat is maar 1 glaasje per dag)

Vandaag voor het eerst geen hoofdpijn (dus dat is een vooruitgang) dus ga mezelf lekker trakteren op een sauna avondje  :biggrin2:
:thumbsupup: :thumbsupup: :thumbsupup: :thumbsupup:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door