Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3052989
Lida. S schreef: Zelf neem ik liever de douche, maar een vriend / kennis van mij, gooit kokosolie in zijn bad en ook chlorella en spirulina. Hij zegt altijd dat hij ook wil kunnen eten/drinken van zijn badwater.
Daar zeg je eens wat. Knoflook en uitje erbij, bouillonblokje, soepballetjes en vermicelli. Appel in mn mond.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3053037
koekje schreef: :P

maar Vera krijgt ook badolie in haar eigen badje. Ik doe er natuurlijk niet een halve fles in.
Dat badspul met kerstbomensmaak uit mn lijstje is ook van Weleda. Het babybadspul van Weleda is met goudsbloem (calendula) en daar reageer ik raar op.
Maar dan sta jij zelf stevig op de grond en kan niet uitglijden als je haar uit haar badje tilt. Als je samen in bad zit en je bad is glad ga je wel onderuit, of iig is dat risico een stuk groter.  :-\
Gebruik in dat geval dan iig zo'n matje zodat je wat meer grip hebt als je gaat staan.

Ik vind kneipp, Rituals en Weleda altijd erg prettig.
Door Ruisje
#3053059
bloemetje schreef: Grappig! Ik vond musk altijd lekker ruiken vroegah
Ik niet. ;)
Ook ben ik geen badmens, maar ze hebben ook heerlijke bad- doucheproducten bij the body shop. En hartstikke 'groen' natuurlijk. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3053126
Mijn vader doet ook niets in het water wanneer hij in bad gaat.

Wanneer je met olie in bad gaat is het wel aan te raden om het bad na die tijd goed na te spoelen. Anders blijven er restjes aan het bad zitten (en dan had mijn vader alsnog niet zijn alleen water bad  ;D , daar kon hij dan heerlijk over klagen). Mijn moeder heeft nu dus standaard schoonmaakmiddel voor de badkamer bij het bad staan om het na een bad gelijk schoon te maken ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3053162
Lavera producten zijn ook groen en verantwoord, maar volgens mij verkopen ze dat in NL niet.... :-\

Moet je toch maar een keer mijn kant opkomen Koek! Laten we Eddie op Vera passen en gaan wij naar DL! ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door