Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3052225
Ruisje schreef:
Bedoel je geen beachlab ;D Een Labradormaag is sowiezo een bijzonder iets. ;)
:biggrin2: :biggrin2: Ja, een lab maag is one of a kind. :biggrin2:
Door sella
#3052382
Hier eten ze ze af en toe en met mate nadat ze zich een keer leeggekotst hebben.
Hopenlijk leert Frou ook haar lesje.
Krabbetjes ect gaan er ook graag in, een klein platvisje dat het niet redt terug naar zee met afvallend tij.
Maar mijn lab was wel vele malen beter bestand tegen een gevarieerd maal qua vertering dan de duitsers die we nu hebben.
Door Lizzy
#3052856
Ruisje schreef: Kijk hier eens: http://www.dichtbij.nl/duin-en-bollenstreek/regio/artikel/3842293/opmerkelijk-strand-noordwijk-bezaaid-met-honderden-dode-zeesterren-.aspx
In december zijn op bijna alle Nederlandse stranden zeesterren aangespoeld door het onstuimige weer.
Hier in Limboland geen strand. ;)

Lijken me geen smakelijke hap, maar gelukkig is Frou ze kwijt!
Bedoel je geen beachlab ;D Een Labradormaag is sowiezo een bijzonder iets. ;)
Ik had dit nog nooit gezien joh! Bedankt voor de link!!!
Door smulpaap
#3052908
Fijn dat Fou zich weer beter voelt  :)

En nee , hier geen zeesterren , vis al helemaal niet . Dat is vergif
Toen ze jonger waren wilden ze nog weleens naar de kwallen . Daar moest ik wel goed op letten
En als er paarden zijn , en er ligt paardenpoep . Dat is hier iets geweldigs
Om in te rollen of om van te eten , ook opletten dus  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3052913
Vieze teerzooi!! De arme queen B en prinses P hun poezelige voetjes vies door de teer!
Geen zeesterren op dit stukje strand dus tot nu toe eet P geen zeesterren  :biggrin2:
Door Urs
#3052965
Ik vind zeesterren zo bijzonder, maar geen hond die  ze opeet. Vroeger gingen we vaak naar t strand met onze dalmaat maar die vrat geen zeesterren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door