Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MargaS
#3050821
Pauline schreef: Ze lijken veel op wat ik nu heb uitgezocht!
Klopt, daarom moest ik er ook aan denken. Ze zijn heel authentiek en tijdloos. Ik heb wel witte in onze grijze keuken. Eén wand zelfs tot aan het plafond.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3052857
Ik heb wat gevonden en het wordt niet hetgeen ik in de eerste post plaatste.....

Zoals we er nu overdenken wordt het een mengelmoes van allerlei kleuren, dus een bont geheel, zonder wit. Dit zijn de kleuren waaruit we gaan kiezen:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3052871
MargaS schreef: Ben reuze benieuwd. Is nog best moeilijk denk ik om te kiezen.
Daarom gaan we erheen en neem ik een keukendeurtje mee. Ik zie (als de kleur goed is) in ieder geval de kleur van de keuken erbij, azuurblauw, oranje, rood, lila, geel enz. enz. Ik houd van kleurig en die zitten er genoeg bij. Eddie vond het een prima plan! Als ik dan over een paar jaar de kleur van de keuken veranderen wil, passen de tegels altijd. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3052902
Pauline schreef: Daarom gaan we erheen en neem ik een keukendeurtje mee. Ik zie (als de kleur goed is) in ieder geval de kleur van de keuken erbij, azuurblauw, oranje, rood, lila, geel enz. enz. Ik houd van kleurig en die zitten er genoeg bij. Eddie vond het een prima plan! Als ik dan over een paar jaar de kleur van de keuken veranderen wil, passen de tegels altijd. :biggrin2:
Slim idee  ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3057828
Nou... vandaag naar Zwolle geweest, maar het wordt niet wat ik eerst dacht (goh....). Daar konden we dus niets vinden waar we blij van werden, 1 ding wisten we wel zeker matte tegels. Dus weer naar Hengelo en even langs de tegelhandel. We lopen binnen, kijken allebei naar links en BINGO!

Dit wordt het dus:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Pauline op wo 14 jan 2015, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K&D
#3057853
Kijk, dat bespaart een heleboel werk. Het gefröbel is al voor je gedaan  :biggrin2:. Mooi hoor, en lekker vrolijk.
Gebruikersavatar
Door Neally
#3057916
Wij hebben geen tegels in de keuken. Behalve op de vloer. Op de muur hebben we schrobvaste verf geschilderd.
En een foto op aluminium laten printen. Voor ons werkt het perfect.
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Neally op wo 14 jan 2015, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door