Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3048890
Nadia schreef: Hmm als het ontgeurt is. Dan ga ik er al eigenlijk vanuit dat het net zo'n slechte kwaliteit is als dat low budget merk van de toko. Van KTC
Die ken ik niet. Maar heb hier 1 pot royal green, 1 pot lucovitaal en 1 pot van de appie Heijn. Prijs verschil is gigantisch, maar ik merk verder totaal geen verschil... vraag me ook wel eens af of ik niet ook voor het merk betaal. Hoewel ik ook in kwaliteitsverschil geloof hoor als mijn ene pot 20 euro is en de andere 5.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3048893
Zag 'em toevallig staan vanmiddag en heb het meegenomen. Ga volgende week eens vergelijken.  :)

Die van KTC is inderdaad frut, die gebruik ik alleen maar om het aanrecht mee in te vetten.  :-X
Door Nadia
#3048906
Lil schreef: Die ken ik niet. Maar heb hier 1 pot royal green, 1 pot lucovitaal en 1 pot van de appie Heijn. Prijs verschil is gigantisch, maar ik merk verder totaal geen verschil... vraag me ook wel eens af of ik niet ook voor het merk betaal. Hoewel ik ook in kwaliteitsverschil geloof hoor als mijn ene pot 20 euro is en de andere 5.
Dat denk ik ook. Aman prana is ook duurder dan royal green. En dit verschil verwijt ik aan het merkje.
Door Nadia
#3048907
-Annemarie- schreef: Zag 'em toevallig staan vanmiddag en heb het meegenomen. Ga volgende week eens vergelijken.  :)

Die van KTC is inderdaad frut, die gebruik ik alleen maar om het aanrecht mee in te vetten.  :-X
Hoe keur jij
Door fransbulletje
#3048979
Om te bakken gebruik ik de "It's Amazing" van de G&W winkel maar voor het lekker de Royal Green of Aman Prana.
Wel de echte geurende kokosolie dan.
De It's Amazing is nogal korrelig, zanderig en dat is om zo te eten niet lekker maar in baksels merk je er niets van en scheelt behoorlijk in de prijs.
Door annielaumen
#3048983
-Annemarie- schreef: Zag 'em toevallig staan vanmiddag en heb het meegenomen. Ga volgende week eens vergelijken.  :)

Die van KTC is inderdaad frut, die gebruik ik alleen maar om het aanrecht mee in te vetten.  :-X
Ktc heb ik ook gekocht en vind hem inderdaad  prut.
Ktc gebruik ik om mijn tanden te poetsen en als creme voor mijn gezicht.
Royal Green of Aman Prana hebben mijn voorkeur.
Door Ruisje
#3048987
Voor onszelf gebruiken we Royal Green geurloos en voor de honden en katten heb ik een pot bio Raw Super Food Kokos Olie extra vierge 400gr van de Jumbo voor €5,zoveel.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3049071
Nadia schreef: Hoe keur jij
Voornamelijk wat fijn bakt, en niet belachelijk spettert.
En dan het liefst biologisch, ga er dan wel vanuit dat het ook biologisch is. En dus beter dan KTC.  :-\

Zag onlangs hier bij de kaasboer een biologische van een merk dat ik nog niet kende, kan het zo snel ook niet terugvinden. Die wil ik ook nog eens proberen.
Heb nu Royal Green.

Edit: gevonden. Biologische kokosolie van BoerJan.  Heeft iemand die al eens gebruikt?
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op ma 29 dec 2014, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door keetje
#3049100
Even in koelkast gekeken. Ik heb een pot OMEGA&MORE van Witsenburg staan, geurloos. Fijn spul. Uit de natuurwinkel.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3049131
En nu is de vraag, waar wordt de Aldi-olie geproduceerd? Want ze hebben geen eigen fabriek maar het komt uit een fabriek waar ook andere kokos-olie wordt geproduceerd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door