Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3045512
Mowgli schreef: Wij gaan vanavond met onze buurman van een paar huizen verderop bij onze favoriete Chinees eten.
Het dessert hebben we uiteindelijk bij een ander restaurent gegeten, heerlijk Kaiserschmarrn en een kop koffie
Door BusKay
#3047742
Schnitzeltje met witlofpotje

enne heb ze klaar.... stuk of 60 Oliebollen en een calorierijke hoeveelheid appelflappen.
Was FF blauwbekken in de schuur maar dan heb je ook wat  :biggrin2: :biggrin2:

Bollekes met krenten, rozijnen, sucade, appel, gember en nootjes.... een luks bolleke dus van +/- 100 gr/pst.

2 januari naar de sportschool ? ?? ? ??
Door Mowgli
#3047774
Ik voel me nog steeds blèh, dus vandaag makkelijk: gekookte aardappel, pakje spinazie à la bloep van de Aldi en een kaas pusflap van Vales, toe zelfgemaakte appeltaart die nog over was van gisteren.
Door Lizzy
#3047907
Ik had een heerlijke bietensalade, met walnoten, geitenkaas, etc. En een gekookt aardappeltje erbij. Geen idee wat ik vandaag weer eens moet maken Ik word er soms wel eens moe van, elke dag weer wat verzinnen......
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3047911
Gister de laatste restjes van kerst aangevuld met aardappeltjes uit de vriezer. We hadden verse boontjes, een vega-beefwellington voor meneer K, kaashapjes voor mij en dus aardappeltjes. Toe nog ijs en slagroom.

Vandaag wordt het menu burger plaza, ik heb wel genoeg gekookt de afgelopen paar dagen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door