Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3072707
Ik kwam er gisteren oom half 2 achter dat ik nog had moeten koken en ik moest om kwart voor 2 weg. Heb een appel gegeten en toen ik om 10 uur thuis kwam een kroket, frikandel, en een stukje boter koek.

Vandaag eten we op een verjaardag, zal soep en broodjes zijn, vegetarisch :)
Door Nynke
#3072736
-Annemarie- schreef: Jaaaa, dank voor de tip!  :thumbsupup:

Er ligt een courgette die op moet, nu even zalm uit de vriezer halen. Kruidenkaas heb ik niet in huis, dat wordt creme fraiche. Ergens in het proces nog wat knoflook toevoegen. En er ligt nog vers geraspte grana padano om er overheen te strooien.  :dribble:
Graag gedaan  :P :P  Hier natuurlijk ook knoflook en gerapste grano pardano er over  :P
Door - pien -
#3072881
Gister hadden we een blikkie champignonsoep die de naam niet verdiende  ::), er was anderhalve champignon overheen gevlogen en het barstte van de brokken paprika. Met brood erbij. Het vulde, daar was alles mee gezegd.
Wegens nog steeds ziekig zijn maar wéer pasta met Bolognesesaus.
Voor morgen heb ik lamsschenkels uit de vriezer gehaald, de bedoeling is dat het een heerlijke, goedgevulde soep wordt met de schenkels, wat groenten en linzen  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door