Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door marina
#3069386
Gisteren Paprika/tomaat/chinese kool met Harrisa (zo was de kool best te knagen) met erbij zoeteaardappel frietjes.
Met als toetje vegan worteltjestulband, helaas liet ik heb vallen toen ik heb uit dde oven haalde, dus het tulband gedeelte moest ik er zelf bijdenken  :-X. Smaak was erg goed dat dan wel weer!

Vandaag vrees ik pizza, geen kooktijd.
Door BusKay
#3069410
Spaghetti à la Buskay

das enne me fis....enne witte slok...grünte....kruien en ok un romich saucie
tuurlijk ok de ouwe kas derop

Recept kom van mezelf op verzoek.....te verkrijgen....
Hij is wel makkelijk en simpel.... alleen de ping is sneller....
Door Mowgli
#3069479
Anne in Duitsland schreef: Zelfgemaakte, in ontgeurde kokosolie dubbel gebakken friet, met bioknakworstjes en doperwtjes en boontjes uit de diepvries. Schoonzus en haar vier (vrij opgevoede :nerves:) kinderen komen logeren ivm verjaardag Herr Antje. God sta me bij. :fever: Vier kinderen. Vrij opgevoed. En ik ben al zo dol op kinderen. :Flush:
Arme stakker! Heel veel sterkte en gefeliciteerd met meneer Antje! Duitse kinderen kun je trouwens ook goed satt krijgen met Fischstäbchen  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Mowgli op vr 06 feb 2015, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
#3069497
Mowgli schreef: Arme stakker! Heel veel sterkte en gefeliciteerd met meneer Antje! Duitse kinderen kun je trouwens ook goed sat krijgen met Fischstäbchen  :biggrin2:
Dank je! Ik weet niet of deze kinderen met Fischstäbchen zijn om te kopen. Papa is een Togolees, waarschijnlijk zijn de kinderen pikanter eten gewend dan alle aanwezige volwassenen bij elkaar! ;D

Sta nu overigens al het buffet van morgen voor te bereiden: pastasalade, kikkererwtensalade, hummus, guacamole, wortelsalade, gevulde eieren, smörgåstårta, kalkoenmedaillons, gekruide drumsticks, haring, kaasplank... Hopelijk hoef ik dan morgen alleen nog maar op een stoel neer te ploffen en een fles Roodkapje in mezelf leeg te gieten aan een glaasje sekt te nippen. :biggrin2:

O ja, en ik heb nog een wilde zalm uit Zweden ontdooid, die moet nog gerookt worden morgen. Never a dull moment!
Door Mowgli
#3069513
Anne in Duitsland schreef: Dank je! Ik weet niet of deze kinderen met Fischstäbchen zijn om te kopen. Papa is een Togolees, waarschijnlijk zijn de kinderen pikanter eten gewend dan alle aanwezige volwassenen bij elkaar! ;D

Sta nu overigens al het buffet van morgen voor te bereiden: pastasalade, kikkererwtensalade, hummus, guacamole, wortelsalade, gevulde eieren, smörgåstårta, kalkoenmedaillons, gekruide drumsticks, haring, kaasplank... Hopelijk hoef ik dan morgen alleen nog maar op een stoel neer te ploffen en een fles Roodkapje in mezelf leeg te gieten aan een glaasje sekt te nippen. :biggrin2:

O ja, en ik heb nog een wilde zalm uit Zweden ontdooid, die moet nog gerookt worden morgen. Never a dull moment!
Wow! Klinkt goed! *jammer genoeg gaan wij morgen al met onze buum all you can eat bij de Chinees doen*  :biggrin2:

OT: Zakje rode kool uit de vriezer gehaald, ik ga een ovenschotel met rode kool, geitenkaas en walnoten maken. Als toetje weer biologische yoghurt met biologische honing.

Edit: Oja, ook nog eenm gebakken visje erbij
Laatst gewijzigd door Mowgli op vr 06 feb 2015, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
#3069520
Ook al komt er geen bonuskind het weekend, we eten vanavond toch friet met accessoires. Samen. Lekker op de bank. Met de tv aan.
O, even knoflookmayo maken want ik wil inktvisringetjes erbij :dribble:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3069623
Anne in Duitsland schreef: Dank je! Ik weet niet of deze kinderen met Fischstäbchen zijn om te kopen. Papa is een Togolees, waarschijnlijk zijn de kinderen pikanter eten gewend dan alle aanwezige volwassenen bij elkaar! ;D

Sta nu overigens al het buffet van morgen voor te bereiden: pastasalade, kikkererwtensalade, hummus, guacamole, wortelsalade, gevulde eieren, smörgåstårta, kalkoenmedaillons, gekruide drumsticks, haring, kaasplank... Hopelijk hoef ik dan morgen alleen nog maar op een stoel neer te ploffen en een fles Roodkapje in mezelf leeg te gieten aan een glaasje sekt te nippen. :biggrin2:

O ja, en ik heb nog een wilde zalm uit Zweden ontdooid, die moet nog gerookt worden morgen. Never a dull moment!
Klinkt goed, Anne!  :)  En sterkte met de kinders.  ;)


Edit: En gefeliciteerd met meneer Antje!  :flowers:
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op vr 06 feb 2015, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door