Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3048559
Angelique schreef: Ja, maar hier brengen ze de bakken niet terug richting vaat en dat vind ik toch wel het minste  :(


Wassen ze de bakken dan niet zelf af? Pike is dol op afwassen die sopt alle bakken schoon  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3048593
Oefenen Lique, heel veel en heel lang oefenen.





Om dan er na lange tijd achter te komen dat het nooit zal gaan lukken. :biggrin2: :biggrin2:



Misschien wil je Charlie eens lenen? Leert Charlie misschien ooit dat eten top is en jouw lieffies dat het ook rustig kan. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kiara
#3048678
Ik wou dat die grote van mij zo was , die ligt erbij van ja dat mag jezelf op eten
Leuk juist zo enthousiast met eten
En geweldig filmpje
Gebruikersavatar
Door Sher
#3048716
Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht dat rustig eten leuk zou zijn.
Zonder tweede hondje laat Tilly regelmatig eten staan en eet ze met lange tanden. Nu met Noortje heb ik twee gillende keukenmeiden naast me. Noortje heeft een ongelooflijk schelle blaf en vindt het ook nog eens nodig om tegen me aan te springen.
Als het eten eenmaal op de grond staat, is het zo weg en dan likt Tilly beide bordjes nog eens na.
Eigenlijk ben ik hier al blij mee.  8)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3050018
Maxi's 3-tal schreef: :biggrin2: :biggrin2:

Tof, leuk voor de benedenbuurvrouw. :biggrin2:
Goed dat ik af en toe toch oude topics doorlees! Op het moment dat ik affectie voor andere honden dan Charlie op voel komen, ga ik altijd bij Lique op bezoek, is het zo weer een jaar over :biggrin2:

Dus nee, hou die 6 daar maar. Past trouwens ook niet; 7 zittende honden in de lift.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3050047
Mini's 3-tal schreef: Goed dat ik af en toe toch oude topics doorlees! Op het moment dat ik affectie voor andere honden dan Charlie op voel komen, ga ik altijd bij Lique op bezoek, is het zo weer een jaar over :biggrin2:

Dus nee, hou die 6 daar maar. Past trouwens ook niet; 7 zittende honden in de lift.
Ikzegniks, ikzegniks, ikzegniks  >:(
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3050202
Angelique schreef: Ikzegniks, ikzegniks, ikzegniks  >:(
Ik heb hem al een flinke schop onder zijn kont verkocht voor je, goed hard, dus hij zal de rest van de avond niet stil kunnen zitten. :naughty:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3050260
Mini's 3-tal schreef: Nou doe je net of je voor het eerst is dat ik zeg dat ik niks met honden heb...
Ja nee, maar om nou uitgerekend mijn engeltjes te gebruiken om je weer even naar dat punt te brengen als je er dreigde vanaf te vallen is natuurlijk wel een schop onder het hol waard.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door