Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3049285
Doranto schreef: De 2 oudste komen wel buiten, maar scharrelen alleen wat door de tuin (Die is wel zo'n 1000 M2 hoor ;)). Het is voor hen op straat té moeilijk lopen op het moment. Hier ligt overal een centimeter of 10 bevroren drab, ondanks dat ze flink hebben gestrooid. Ik kan zelf amper lopen nu. Ze lopen sowieso al niet zo soepel meer (zitten beiden ook aan de pijnstillers). Op het moment is het gewoon té zwaar voor ze buiten. Maar als het goed is zet de dooi door! Als het morgen enigszins kan gaat in ieder geval het werkertje weer lekker mee naar de stal!
Oh kijk en ik maar denken aan mijn achtertuin van 15 x 4 hihi
tt-tjes schreef: Hier is de sneeuw op het gras ook bevroren. Ik heb er zelf al moeite mee om er op te lopen. Overal klonten ijs er op. Ik hoop dat alles snel weg is. Wordt er ook niet vrolijk van.
waardeloos he. Hier is het weer groen, maar nu dus glibberig omdat alles zo ongelooflijk nat is dat je in de modder kunt schaatsen. Ik wil drooooooooogggggg weer.  >:( Maar goed ik mag niet klagen, straks de auto pakken en dan maar naar het natuurgebied rijden en daar over het fietspad gaan wandelen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3049304
Hier valt nog steeds niet te lopen  >:(
Ik heb schoen-sneeuwkettingen gevonden via internet. Ezyshoes walk van Michelin, én een winkel in de buurt die ze heeft!
Ga ze gelijk halen!

Ons oude werkhondje mocht vandaag weer mee naar de stal. Was geen succes. Heb hem moeten dragen. Dan weegt zo'n hondje van 16 kilo tóch behoorlijk zwaar, en helemaal als je zelf haast niet kunt lopen pffff.
Maar gelukkig vond ie het wel leuk, dat dan weer wel!  :D

edit: typefout
Laatst gewijzigd door doranto op di 30 dec 2014, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door