Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3047664
Ik hou sowieso niet van krengen of ze nou mannelijk of vrouwelijk zijn. Maar vrouwen hebben natuurlijk wel de naam krengen te zijn en mannen niet.
Door Lil
#3047665
Ronald schreef: Haantjesgedrag, ellebogenwerk, hielenlikken, kontkruipen... tja... ik zie het heel veel. Als ik kijk naar een aantal leidinggevenden, is dit wat er gevraagd wordt. En geen onderscheid hierin tussen mannen en vrouwen hoor.

Ik durf wel te stellen dat ik ietwat anders in elkaar steek...  :P
ja, gelukkig niet iedereen is zo!

en ja, ik ben vrouw en opgevoed met je mag niet huilen en ziek ben je pas als je 40 graden koorts hebt en onzin uitkraamt. Dus daar is weinig onderscheid in.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3047666
Lil schreef: ja, gelukkig niet iedereen is zo!

en ja, ik ben vrouw en opgevoed met je mag niet huilen en ziek ben je pas als je 40 graden koorts hebt en onzin uitkraamt. Dus daar is weinig onderscheid in.
Hmm... ik heb collegae die geen 40 graden koorts nodig hebben om onzin uit te kramen...  :biggrin2:
Door Lil
#3047670
Ronald schreef: Hmm... ik heb collegae die geen 40 graden koorts nodig hebben om onzin uit te kramen...  :biggrin2:
Afbeelding Afbeelding
Door K&D
#3047675
Ronald, je bent verheven tot Koninklijk Meervoud!! :P :biggrin2: ;)
Mieke L. schreef: Zie je wel? Er zijn best nog wel een paar leuke mannen!
Ik ken gelukkig ook wel haantjes die geleerd hebben dat niet-haantjesgedrag veel leuker en gezelliger is. Zonder dat het mietjesgedrag wordt.
Maar evolutionair gezien is het wel logisch dat mannen zich soms gedragen als haantjes. De sterke krachtige mannen haalden de grote prooien binnen en de watjes de kleine prooien en visjes. :P Dus die sterke mannen hoefden maar af en toe een prestatie te leveren, die veel energie kostte, en de mindere goden moesten het hebben van endurance, doorzettingsvermogen en slimheid.
De rest was vegetariër. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3047679
K&D schreef: Ronald, je bent verheven tot Koninklijk Meervoud!! :P :biggrin2: ;)
Wij, Ronald, Ridder in de Orde der Barmhartige Innemers, enz. enz. enz.  :crazy2:
Door Lil
#3047682
Ronald schreef: Wij, Ronald, Ridder in de Orde der Barmhartige Innemers, enz. enz. enz.  :crazy2:
AH je bent een man! Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3047690
Me and my boys! schreef: mmm dacht dat dat juist al effe was veranderd... dat ze niet meer stoer ed moeten zijn maar juist een gevoelige kant 'moeten' hebben..... maar ja daar slaan ze misschien ook weer in door...
Onder elkaar hé, mannen onder elkaar kunnen erger zijn dan een kippenhok vol hennen. T.o.v. vrouwen was er ooit de trend dat de man gevoelig moest zijn, maarja, dan gaan sommigen dat weer zo overdrijven dat het glazuur je van de tanden springt. Doe dan maar een gewone haan  :biggrin2:
Door Borke
#3047781
Ik denk dat het onzekerheid is, gebrek aan zelfvertrouwen dat maakt dat mensen soms zo negatief op anderen reageren.
Door Lizzy
#3047806
Angelique schreef: Onder elkaar hé, mannen onder elkaar kunnen erger zijn dan een kippenhok vol hennen. T.o.v. vrouwen was er ooit de trend dat de man gevoelig moest zijn, maarja, dan gaan sommigen dat weer zo overdrijven dat het glazuur je van de tanden springt. Doe dan maar een gewone haan  :biggrin2:
:2funny: :2funny: :2funny:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door