Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3067321
Bizar die verschillen!

Moest naar mijn afspraak 10 km verderop, een dik uur van te voren vertrokken, laptop mee met de gedachte, mocht ik vroeger zijn kan ik daar wel ff werken nog. Waar hier in Bergen de snelweg zelfs nog wit zag (momenteel de op en afritten nog steeds) waren 10 km verder de stoepen zelfs nog schoon! Heb er maar 5 min langer over gedaan dan anders!  ;D
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3067323
De oude sneeuw was bijna weg hier (was van donderdagnacht), nu is het natte sneeuw. Hier dus minder wit aan het worden, maar die natte sneeuw valt al uren...
Gebruikersavatar
Door Hope
#3067431
eelke schreef: Bizar die verschillen!

Moest naar mijn afspraak 10 km verderop, een dik uur van te voren vertrokken, laptop mee met de gedachte, mocht ik vroeger zijn kan ik daar wel ff werken nog. Waar hier in Bergen de snelweg zelfs nog wit zag (momenteel de op en afritten nog steeds) waren 10 km verder de stoepen zelfs nog schoon! Heb er maar 5 min langer over gedaan dan anders!  ;D
Die zullen wel gedacht hebben, wat komt die nu doen?!  :biggrin2:
Door eelke
#3067433
Hope schreef: Die zullen wel gedacht hebben, wat komt die nu doen?!  :biggrin2:
Whaha ik moest nog ff langs de helpdesk voor mijn telefoon en op die verdieping zitten ook flexplekken dus daar heb ik me verstopt tot het 5 voor half 12 was  :biggrin2:
Door Elvira
#3067570
vanochtend was het hier wit (dun laagje) maar op mijn werk (Moerdijk) lag niets. Mijn collega moest van Bergen op Zoom komen en is meer dan een uur onderweg geweest (normaal half uur)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3067621
Bizar idd de verschillen vandaag. Vanmorgen was het glad, maar wel met een zonnetje gewandeld, stap drie kwartier later in de auto naar het werk en het sneeuwt. En zo de hele dag door.
Het is hier niet witter, maar ook niet groener geworden.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3067687
Jemig, net zijn we met de auto naar huis geschoven.
Manlief zegt doodleuk dat alles wat je glijdt je niet hoeft te rijden. We reden 30 km per uur op de snelweg  :-X
Door Tamara
#3067703
Hope schreef: Jemig, net zijn we met de auto naar huis geschoven.
Manlief zegt doodleuk dat alles wat je glijdt je niet hoeft te rijden. We reden 30 km per uur op de snelweg  :-X


Bespaart brandstof HAHA  :2funny:

Ik hoop dat de sneeuw wegblijft als ik moet rijden, heb net 6 maanden mijn rijbewijs en nog nooit in sneeuw gereden, vorig jaar dat ik les had lag er namelijk maar 1 dag sneeuw hier in noord holland.
Waar ik door ben uitgegleden met mijn fiets, een auto een noodstop maakte, vroeg of ik oke was en toen verder reed toen ik zei dat ik ok was.
Ik had rechtsomkeerd naar huis moeten gaan. mijn hele linkerkant van mijn schouders, ellebogen, heup en benen waren lichtblauw en tintelend toen ik op mijn werk aankwam.
Maar in het weekend mag het van mij 1 meter hoog liggen, als het s'maandags ochtend voor 8 uur maar weer weg is  :biggrin2:
Door Tamara
#3067707
smulpaap schreef: Twee jaar geleden hadden we wel aardig wat sneeuw  :)

Afbeelding


LEUK!  :D

Ik zou zo graag zoveel sneeuw willen meemaken met mijn honden, al is het alleen maar om te kijken hoe ze erop reageren.
En ik zou ze erin laten speuren naar snoepjes.
Het kleine beetje sneeuw wat hier ligt kon ik nog maar net sneeuwballen van maken. waren al gesmolten voordat ze tegen de kont van mijn hond zaten  ;D
Maar ze vonden het wel leuk! misty alleen wat minder, die dacht dat ik tennisballen gooide en bleef er naar zoeken  ::)
Door Elvira
#3067729
ik reed net in Sprundel weg, na mijn auto van een ijslaag te hebben ontdaan, halverwege naar Rucphen (paar KM) zag ik ineens dat het een beetje wit was. Het was overigens spekglad
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#3067788
Appingedam, glad en het heeft heel lichtjes gesneeuwd, er ligt maar een paar millimeter op de stoep, het gras is nog duidelijk zichtbaar.
Ruby is nu in staking, die loopt alleen nog met haar jas aan, Billy is helemaal happy, de rent en speelt in het kleine beetje wat er ligt.
Door smulpaap
#3067800
Het is hier spekglad , volop ijzel . Ben de route met de honden maar door het gras gegaan . Maar de zon komt al door , dus het zal straks wel beter gaan
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door