Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#3049457
Top 2000 verplicht onderdeel van de (op)voeding...
Door Mandarijn
#3049481
Het gaat wel hard richting de nummer 1  :(

Als ze net begonnen zijn lijkt het toch zo ver weg.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3049496
BusKay schreef: Top 2000 verplicht onderdeel van de (op)voeding...
Toen de top2000 begon stond het op omdat het jeugdsentiment was voor mijn ouders waardoor het ook een soort jeugdsentiment is geworden voor mij ;-)
Vind het alleen wel 'bizar' dat er nu pubers zijn die het pre top2000 tijdperk niet kennen (net als videobanden, diskettes en cassettebandjes). Wanneer ik daarbij stil sta voel ik mij oud (en dat ben ik toch echt nog niet met mijn 25 jaar  ;D )
Door Mandarijn
#3049688
Angelique schreef: *Morning has broken*  Wat een prachtig nummer is dat toch  :smitten:
+1
Door Mandarijn
#3049692
Even lekker met André Hazes en Frank Boeijen Groep (Kronenburg Park) meezingen meebléren

* En nu ook nog eens Normaal. Ik denk dat ik morgen een bos bloemen of een doos bonbons naar de buren breng, omdt het geluid toch weer wat harder gezet wordt zo laat :sofa:
Laatst gewijzigd door Mandarijn op di 30 dec 2014, 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mandarijn
#3049699
Angelique schreef: Afbeelding
Zou ik wel willen, maar mijn koptelefoon past niet op de radio. Moet zo'n dikke plug in en ik heb die niet op mijn koptelefoon.

Maar de buren weten dat de radio bij ons wat harder staat dan normaal rond oudjaarsdag vanwege de honden en dat rotte knal vuurwerk.
Door Mandarijn
#3049700
Mandarijn schreef: Maar de buren weten dat de radio bij ons wat harder staat dan normaal rond oudjaarsdag vanwege de honden en dat rotte knal vuurwerk.
Ok hij staat bij lekkere nummers wel harder dan "ietsjes harder dan normaal"
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3049745
Mandarijn schreef: Zou ik wel willen, maar mijn koptelefoon past niet op de radio. Moet zo'n dikke plug in en ik heb die niet op mijn koptelefoon.

Maar de buren weten dat de radio bij ons wat harder staat dan normaal rond oudjaarsdag vanwege de honden en dat rotte knal vuurwerk.
Adaptertje kost 1€ ofzo bij een willekeurige electronicawinkel ;-)
Door Mandarijn
#3049767
Mini's 3-tal schreef: Is er trouwens al iemand van bp in het t2000-cafe geweest?
Ik niet. Maar ben ook benieuwd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door