Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3046137
                              Natuurlijk wens ook ik iedereen hele fijne kerstdagen en een gezond, liefdevol en fantastisch 2015.

Ik hoop dat mijn familie, vrienden en iedereen die dit leest gezond zal mogen zijn en blijven én dat 2015 voor iedereen een heel fijn en gelukkig jaar zal worden.
Laatst gewijzigd door Ramses1 op do 25 dec 2014, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
#3046144
Ik wens iedereen een fijne Kerst samen met degene die je lief hebt.

Voor 2015 wens ik iedereen een fijn jaar in gezondheid en voorspoed met veel liefde en geluk en heel veel geniet momentjes!

Voor ons zelf word t een spannend jaar op koe gebied, wat gaat er gebeuren als t melkquotum eraf gaat, wat gaat de melkprijs doen en zouden de plannen voor de stal uitbreiding en verbetering meer vorm gaan krijgen?

Voor onszelf hoop ik dat mijn herstel zich doorzet en dat ik weer mee kan werken op de boerderij, dat onze kinderen gelukkig zijn,  en dat we vooral genieten van alles hoe hectisch het ook kan zijn.
Door fransbulletje
#3046170
Voor iedereen hele fijne , gezellige kerstdagen en een mooi, gezonde en liefdevol 2015!
Dat alle dromen uit mogen komen in het nieuwe jaar  :-*

In 2015 hopen we gezond te mogen blijven want dat is toch wel het allerbelangrijkste.
Dat we mogen blijven genieten van onze bulletjes Jules en Hugo en..... eind 2015 onze Oliver, engelse bulldogpup, mogen verwelkomen.
#3046174
Iedereen heel fijne feestdagen en een voorspoedig, gelukkig, gezond 2015. En alle jaren daarna. :)


Ik wens dat onze speciale dochter eindelijk de rust in haar leventje gaat krijgen zodat ze zich kan gaan focussen op andere dingen dan de eeuwige angst voor de toekomst en dat ze in gaat zien dat ze er wel degelijk toe doet.
#3046193
Iedereen een allemachtig prachtig 2015 (en verder ook natuurlijk) gewenst...

Het zou fijn zijn als Tjerk de goede operatie krijgt, zodat hij weer wat veiliger over straat gaat, dat mijn lief strakjes 25 jaar met mij getrouwd is (en ik met haar!!!!), dat ik eindelijk mezelf de schop onder mijn kont kan geven om eens wat aan dat gewicht te doen.

Oh ja... en dat dat stomme bezuinigen om het bezuinigen eens ophoudt, zonder dat er wordt nagedacht over eventuele consequenties....
#3046209
Ik wens iedereen het allerbeste toe in 2015 en alle jaren daarna ;)
Voor hier wens ik dat Bency minder stress gevoelig gaat worden. ;) Gaat wel met kleine stapjes steeds beter :)
Mijn zoon weer een baan voor langere tijd kan vinden.
Dat hij samen met zijn vriendin dan een huisje kan vinden, waar ze samen voor de kleine die in mei geboren moet worden een fijn leventje kunnen gaan hebben. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door