Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3046852
Iedereen hier op BP wens ik een gelukkig en gezond 2015 toe met hun dierbaren en dieren!
Ik wens je toe dat er een van je wensen uit mag komen, zelfs als het een kleintje is  :-*

Voor mijzelf kijk ik met dankbaarheid en tevredenheid terug naar het afgelopen jaar.
Het heeft me zorgen en pijn gegeven, die echter bij deze levensfase horen en ik kom er sterker uit.

Het jaar bracht me ook veel fijne dingen:
Na jaren plannen en nadenken hebben we in 2014 ons huis verbouwd en ik ben er nog steeds heel blij mee.

Sofi, Haley en Lola hebben helemaal geen gezondheidsproblemen gehad en dat terwijl ze al 10, 11 en 12 jaar oud zijn.

Ik heb een opleiding coach afgerond en krijg van mijn werkgever nu de kans om een aantal eigen collega's te coachen die het moeilijk hebben en die mijn hulp waarderen en hier groei ik zo enorm van.

Ik ben in 2014 met begeleiding 8 kg afgevallen en 16 cm op mijn taille kwijt geraakt en trots en tevreden dat ik na jaren hierover na te denken, eindelijk de stap gezet heb om er iets aan te doen.
Dit alles alleen door gezonder te eten, want sporten doe ik niet, behalve iedere dag wandelen.
ik ben nu slanker, energieker en ik slaap beter  8)

Ik wens dat wij in 2015 redelijk gezond blijven, onze fijne banen behouden, niemand kwijt raken en samen blijven groeien als individu en als paar.

Eigenlijk wil ik dat alles dus zo blijft als het nu is.
Immers een jonger lichaam krijgen - dat zit er in dit leven niet in  ;D
#3047566
Terwijl een deel van de leden van zijn dichtwerk zit te bekomen,
zijn we daarmee toch nog niet helemaal aan het eind gekomen.
Want er rest nog een rijm voor alle barfplaatsleden,
die aan dit dichtfestijn helaas níet mee deden.

Voor hun en al hun honden, katten, vogels, knaag- en andere dieren:
dat zij allemaal maar een fijne jaarwisseling mogen vieren.
Want ook al maakte niet iedereen een gedicht,
we vormen samen allemaal bij elkaar BeePee's gezicht.

Ik wil jullie allemaal, beste mensen,
ook namens mijn kleine meute Fauven wensen:
Een spetterend 2015 met of zonder rijm,
waarin iedereen gelukkig en gezond mag zijn!

:beerchug:
#3047691
pike schreef: Terwijl een deel van de leden van zijn dichtwerk zit te bekomen,
zijn we daarmee toch nog niet helemaal aan het eind gekomen.
Want er rest nog een rijm voor alle barfplaatsleden,
die aan dit dichtfestijn helaas níet mee deden.

Voor hun en al hun honden, katten, vogels, knaag- en andere dieren:
dat zij allemaal maar een fijne jaarwisseling mogen vieren.
Want ook al maakte niet iedereen een gedicht,
we vormen samen allemaal bij elkaar BeePee's gezicht.

Ik wil jullie allemaal, beste mensen,
ook namens mijn kleine meute Fauven wensen:
Een spetterend 2015 met of zonder rijm,
waarin iedereen gelukkig en gezond mag zijn!

:beerchug:
Wat lief!  :)

Iedereen een heel goede, rustige (voor de dieren) jaarwisseling toegewenst! Dat al jullie wensen in het nieuwe jaar uit mogen komen!

Voor mij zijn er twee belangrijke dingen komend jaar: het afronden van mijn opleiding/starten eigen praktijk. Afgelopen jaar is DJ hard achteruit gegaan, heeft een GVS gehad maar is er weer bovenop gekomen hoewel opeens nog een stuk ouder, daarom wens ik dat we DJ nog zo lang mogelijk in zo goed mogelijke conditie bij ons houden!
#3047906
pike schreef: Terwijl een deel van de leden van zijn dichtwerk zit te bekomen,
zijn we daarmee toch nog niet helemaal aan het eind gekomen.
Want er rest nog een rijm voor alle barfplaatsleden,
die aan dit dichtfestijn helaas níet mee deden.

Voor hun en al hun honden, katten, vogels, knaag- en andere dieren:
dat zij allemaal maar een fijne jaarwisseling mogen vieren.
Want ook al maakte niet iedereen een gedicht,
we vormen samen allemaal bij elkaar BeePee's gezicht.

Ik wil jullie allemaal, beste mensen,
ook namens mijn kleine meute Fauven wensen:
Een spetterend 2015 met of zonder rijm,
waarin iedereen gelukkig en gezond mag zijn!

:beerchug:
Wat gaaf. En lief :-* :-* :-*
#3047933
Lizzy schreef: Lieve Barfplaatsleden,

Ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen. En daarbovenop een smashing 2015! Ik hoop dat heel veel van jullie dromen en wensen uit mogen komen het komende jaar :-* :-* :-*

Ik wil heel graag van de gelegenheid gebruik maken om jullie allemaal te bedanken voor weer een schitterend Barfplaats jaar :-*!

En mijn speciale dank gaat uit naar Angelique, Koekje, Maxi's 3-tal, Pearls of Passion en Jeff. Kanjers :-* :-* :-*

Veel liefs, Lizzy

Zo. En nu een vraag:

Hebben jullie nog speciale wensen voor 2015?
Jullie uiteraard ook weer veel dank voor een heel jaar hard werken aan een super-informatief en gezellig forum.  :-*

Vanuit het Haagsche alle goeds voor eenieder hier gewenst in het nieuwe jaar. Make it a good one!

Speciale wensen voor 2015? Ja.  ;)
#3048405
Lizzy schreef: Lieve Barfplaatsleden,

Ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen. En daarbovenop een smashing 2015! Ik hoop dat heel veel van jullie dromen en wensen uit mogen komen het komende jaar :-* :-* :-*

Ik wil heel graag van de gelegenheid gebruik maken om jullie allemaal te bedanken voor weer een schitterend Barfplaats jaar :-*!

En mijn speciale dank gaat uit naar Angelique, Koekje, Maxi's 3-tal, Pearls of Passion en Jeff. Kanjers :-* :-* :-*
+1 want mooi en lief verwoord!

Wensen dan: een gezond, gelukkig en liefdevol 2015 voor ons en onze dier(bar)en! XM
#3048408
;D ;D ;D Gezellig hoor, als jullie allemaal langskomen.

Het moet toch inmiddels wel redelijk bekend zijn dat ik niet zomaar alles op een openbaar forum zet? Zeker niet als het anderen betreft dan mijzelf.  ;)

Maar oké: wens voor 2015 die ik met jullie wil delen: Dat Wodka nog een tijdje comfortabel bejaarde mag uithangen.

Proost!  :beerchug: (Waarom hebben we geen :wijnsmiley:)?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door