Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3049361
Ik moest vandaag eigenlijk weer werken en dat ging ook een soort van wel weer. Maar meneer K is echt best ziek, dus ik heb gevraagd of ik een halve dag kon werken. Waarop ik thuis mocht blijven, want we hadden toch overcapaciteit vandaag. Dus de hele ochtend op bed gehangen en me vanmiddag naar de supermarkt gesleept. Net Oscar uitgelaten, wat totaal geen succes is met al het vuurwerk. Ik ben er bang van en dat wakkert zijn angst alleen maar aan. Bah  :(
Door Nadia
#3049391
[quote="Angelique"]
*nietleuk*  :(
[/quote]

Nee mevrouw kwam nogal "keurend" over. Stelde op zo'n manier de vragen waarop ik nogal dicht klapte en heel veel vertelde maar uiteindelijk helemaal niets :-\
Gebruikersavatar
Door koekje
#3049392
[quote="Nadia"]
Nee mevrouw kwam nogal "keurend" over. Stelde op zo'n manier de vragen waarop ik nogal dicht klapte en heel veel vertelde maar uiteindelijk helemaal niets :-\
[/quote]

Jammer  :(
Gebruikersavatar
Door Riek
#3049409
[quote="Nadia"]
Nee mevrouw kwam nogal "keurend" over. Stelde op zo'n manier de vragen waarop ik nogal dicht klapte en heel veel vertelde maar uiteindelijk helemaal niets :-\
[/quote]
Jammer.
Kan wel zeggen: volgende keer beter. Maar daar heb je voor nu helemaal niets aan.
Kop op.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3049429
[quote="eelke"]
Naar de drankhandel, slager, lidl en netto geweest voor morgen. We hebben het overleefd.
[/quote]

:D



Ik zat de kinderwagen op te tuigen om ook eens naar buiten te gaan met de snotneus. We hebben weer eens een ernstig lege koelkast en meneer komt alleen maar met pizza's aangezet. Toen ging ze zingen, dus ik leg haar even aan. En daarna viel ze in slaap.
Normaal slaapt ze zowat nooit overdag en nu ineens 2x  >:(
Door eelke
#3049431
[quote="koekje"]
:D



Ik zat de kinderwagen op te tuigen om ook eens naar buiten te gaan met de snotneus. We hebben weer eens een ernstig lege koelkast en meneer komt alleen maar met pizza's aangezet. Toen ging ze zingen, dus ik leg haar even aan. En daarna viel ze in slaap.
Normaal slaapt ze zowat nooit overdag en nu ineens 2x  >:(
[/quote]

En ik heb zo'n hekel aan de netto he  ;D
Voor vanavond hebben we geen eten dus bestellen we pizza :P ik ben nog aan het twijfelen waar...
Door Mowgli
#3049450
Nadia schreef: Ahum..
Zojuist ben ik gebeld..

Ik ben aangenomen :D :D :D
Wat goed zeg! Hartelijk gefeliciteerd! Ga je met een heerlijk gevoel het oude jaar uit :) Heb je het dus toch wel goed gedaan tijdens het gesprek ;)
Wanneer ga je beginnen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door