Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3045083
eelke schreef: Weet je dat zeker? Hier gaat de tong  van Gijs ook automatisch uit zijn bek als je dichtbij komt, automatische reactie, 'ik mag niet likken dan maar in de lucht'. Vind het er hier ook wel op lijken, ook omdat ie in het begin wel in het gezicht likt.
En weet jij zeker dat Gijs denkt 'ik mag niet likken dan maar in de lucht'? Dikke kans dat het bij Gijs ook tongelen is, omdat je dichtbij komt, of omdat hij niet mag likken. En dat is prima hoor, ook al is het een kalmerend/stress signaal, zo erg is dat helemaal niet.
Door Lizzy
#3045177
odradaatje schreef: Hij heeft in ieder geval veel geduld  ;)

de "bloopers"
Onwijs geinig :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Die man (lekker ding trouwens) is echt dol op zijn hond.
Door eelke
#3045201
Kaela schreef: En weet jij zeker dat Gijs denkt 'ik mag niet likken dan maar in de lucht'? Dikke kans dat het bij Gijs ook tongelen is, omdat je dichtbij komt, of omdat hij niet mag likken. En dat is prima hoor, ook al is het een kalmerend/stress signaal, zo erg is dat helemaal niet.
Ja daar zeg je wat. Beetje kip of ei verhaal denk ik. Bij Gijs is het ook wel als hij dichtbij komt met zijn hoofd ipv ik bij hem. Ik zal het eens uitvoering testen en observeren de komende dagen.  8)
Door Nadia
#3045475
Lizzy schreef: Hahahaha, jij zat ook al niet op te letten ;D ;D ;D
Nou echt he! Maar lique heeft gelijk. De eerste 2 seconde is idd een hond te zien :p
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door