Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3046630
pienke schreef: De deuren bleven open vannacht, Freubel had weer bij m'n zoon gebivakkeerd, in z'n knieholte  :biggrin2:.
:smitten: :smitten: :smitten: Zo slaapt Mowgli 's morgens graag bij mij. Ik word dan kort wakker omdat hij dan naast mijn gezicht staat en als een gek probeert met zijn kop onder het dekbed te komen. Die til ik dan omhoog en dan kruipt dat lekkere zachte, warme lijfje voorzichtig langs mijn borst en buik richting mijn knieen en klettert er dan overheen om in mijn knieholte te gaan liggen :smitten: :smitten: :smitten:
Door - pien -
#3046645
Mowgli schreef: :smitten: :smitten: :smitten: Zo slaapt Mowgli 's morgens graag bij mij. Ik word dan kort wakker omdat hij dan naast mijn gezicht staat en als een gek probeert met zijn kop onder het dekbed te komen. Die til ik dan omhoog en dan kruipt dat lekkere zachte, warme lijfje voorzichtig langs mijn borst en buik richting mijn knieen en klettert er dan overheen om in mijn knieholte te gaan liggen :smitten: :smitten: :smitten:
O lieffff :smitten:
Euh, óp het dekbed hoor  :biggrin2:
Hoewel hij bij m'n dochter het donker onder het dekbed wel leuk vond maar ook bovenop ging slapen.
Snoetje is hier de enige die onder het dekbed kruipt bij haar favoriete mens  ;D
Door - pien -
#3046646
Martine-Tom schreef: Jaaa tunnels vind ie leuk  :biggrin2:

Zo fijn om te lezen dat het voorspoedig loopt allemaal  :-*
Dit is eigenlijk een konijnentunnel van de Action  :D
Maar omdat Snoet (de kleinste van de 3) de enige speelse is was  :biggrin2:, vond ik die wel geschikt voor haar.
Nou is Freubel/Frummel/Flip/Droppie niet breed maar lang dus er is een kans dat hij er ook wel doorpast, anders gaat er 'tunnel' op het boodschappenlijstje  8)

Weet je nog waar je het veertje vandaan had? Ik kan 'm niet meer vinden in m'n dochters kamer...nou ligt dat ook een beetje aan haar kamer misschien  :-X :P

Jaaa,  het gaat goed :thumbup:
Door Martine-Tom
#3046648
Die hengel? Die was van de marskramer  :)
En de kattentunnel van Action deed het ook prima hier  ;D
Door Mowgli
#3046677
pienke schreef: Nee, het veertje. Dat groene ding  ;)
Hier zijn tie-ribs / kabelbinders een groot succes. Mowgli draait letterlijk door als we iets electronisch gekocht hebben, waarbij het kabel met een kabelbinder is samengebonden. Als hij de kabelbinder niet meteen van ons krijgt, wordt hij boos  ;D
Door - pien -
#3046889
Snoet hier speelt met veters, of met het touwtje van het rolgordijn  :)
Niet echt spectaculair maar wie weet wat ze met de binnenkort verwachte 'veertjes' gaat doen  :D

Freubel heeft goed gegeten vandaag :) ; af en toe bliefde hij 't niet, of had geen rust om te eten. Eén keer kwam alles er weer uit, psies over de ballenbaan  ::)
Door - pien -
#3047487
Vannacht/vanmorgen vroeg is er een schermutseling geweest op de overloop  :-\ Ik kon het niet zien vanuit m'n bed maar het was even grommen en een krijsje en toen was het weer over...
Freubel is duidelijk op z'n hoede en spint niet als ik 'm knuffel...

Jij zei toch dat ie alleen 'echte stukjes' uit blik at Martine  :naughty: ?
Hij heeft een heel blikje 'Goormet Gold Mousse Beef' op  ;D
Door Martine-Tom
#3047503
pienke schreef: Vannacht/vanmorgen vroeg is er een schermutseling geweest op de overloop  :-\ Ik kon het niet zien vanuit m'n bed maar het was even grommen en een krijsje en toen was het weer over...
Freubel is duidelijk op z'n hoede en spint niet als ik 'm knuffel...

Jij zei toch dat ie alleen 'echte stukjes' uit blik at Martine  :naughty: ?
Hij heeft een heel blikje 'Goormet Gold Mousse Beef' op  ;D
Wat doe jij met mijn kind?  :o

:P
Ze zetten je ook altijd voor gek he die beesten  :P

Balen van de schermutseling, maar het hoort er (meestal) helaas bij....hoop dat ze snel duidelijk hebben wie waar staat  :-*
Door - pien -
#3047529
Vannacht was hij op ons bed, en vanmorgen ook  :D
Toen werd meneer pien wakker en slaakte wat Hulk-kreten en er kwamen armen onder het dekbed vandaan waarvan Freubel schrok  :o en gauw weer naar de overkant (zijn kamer) rende  ;D
Meneer pien was zich niet bewust van het effect wat zijn ontwaken had op Freubel  ::)

Ja halloooo, zo luxe hebben die van mij nog nooit gegeten hoor  ::) :P :biggrin2: Ik heb hier meteen drie haarballen om me heen als ik met zo'n blikje en schoteltje naar boven ga  8)
Ik heb 'm eerst de blikjes gegeven die hij altijd van jou kreeg, en ik dacht 'ik zal z'n horizon (qua eten dan) wat verbreden, kijken wat ie doet'  :D ;D
Door - pien -
#3049818
Freubeltje heeft vers op  :groupwave2:
Wel gemengd met een luxe blikje kip  :P
En ik heb een rol Naturis konijn bemachtigd, dat is het volgende wat we gaan proberen  :D

Inmiddels is hij beneden in de gang geweest ('s nachts) zei bonuskind gister  :biggrin2:, af en toe gaat de grote grijze nog in 'zijn' kamer zitten wachten tot Freubel tevoorschijn komt...ik laat het begaan, Freubel gaat dan weer onder de stoel en daar blijft het bij...geen toestanden en plasjes verder, gelukkig  :)
Vandaag komen de speeltjes aan, hoop ik  :mbounce: (Yeowww vis+Kickeroo, hengel, muis om aan elastiek te hangen, laserlampje  8) en Kitty Boinks  :D)  'es kijken wie er allemaal gek van gaan worden  ;D ;D ;D
Door Martine-Tom
#3049821
pienke schreef: Freubeltje heeft vers op  :groupwave2:
Wel gemengd met een luxe blikje kip  :P
En ik heb een rol Naturis konijn bemachtigd, dat is het volgende wat we gaan proberen  :D

Inmiddels is hij beneden in de gang geweest ('s nachts) zei bonuskind gister  :biggrin2:, af en toe gaat de grote grijze nog in 'zijn' kamer zitten wachten tot Freubel tevoorschijn komt...ik laat het begaan, Freubel gaat dan weer onder de stoel en daar blijft het bij...geen toestanden en plasjes verder, gelukkig  :)
Vandaag komen de speeltjes aan, hoop ik  :mbounce: (Yeowww vis+Kickeroo, hengel, muis om aan elastiek te hangen, laserlampje  8) en Kitty Boinks  :D)  'es kijken wie er allemaal gek van gaan worden ;D ;D ;D
De baasjes denk ik  :biggrin2:
Door - pien -
#3049841
:nono2:  :doh:  :biggrin2:

Komt eigenlijk mooi uit met het vuurwerk vanavond  ::), ik hoop dat ze er wat afleiding aan hebben....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door