Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3043812
Pauline schreef: Ik heb ons hele pakket over gedaan naar Provendum en we zijn 52 euro per maand goedkoper uit en het anwb lidmaatschap kon be?indigd worden.
*gaat ook eens googelen* Bedankt!  :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3043828
*Marga* schreef: Ja is de pech hulp ook goed van hun?
Hier ook geen idee, maar ik heb er wel telefonisch naar geïnformeerd en het is vergelijkbaar met het systeem van Route Mobiel. Binnen een bepaalde tijd (volgens mij een half uur) komt er hulp, is het niet direct te repareren wordt je afgesleept naar de dichtstbijzijnde garage. Extra t.o.v. ANWB, 2 dagen vervangend vervoer en woonplaatsservice!

Verder weet ik niet hoe het met schade afhandeling zit, want gelukkig hebben we nog geen schade gehad. Dat was bij onze vorige verzekeraar prima geregeld, moet ik eerlijk zeggen. Maar daarvoor wil ik geen € 600,- extra per jaar betalen.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3043928
Pauline schreef: Hier ook geen idee, maar ik heb er wel telefonisch naar geïnformeerd en het is vergelijkbaar met het systeem van Route Mobiel. Binnen een bepaalde tijd (volgens mij een half uur) komt er hulp, is het niet direct te repareren wordt je afgesleept naar de dichtstbijzijnde garage. Extra t.o.v. ANWB, 2 dagen vervangend vervoer en woonplaatsservice!

Verder weet ik niet hoe het met schade afhandeling zit, want gelukkig hebben we nog geen schade gehad. Dat was bij onze vorige verzekeraar prima geregeld, moet ik eerlijk zeggen. Maar daarvoor wil ik geen € 600,- extra per jaar betalen.
Als je auto ouder dan 7 jaar is krijg je geen vervangend vervoer.. ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3043939
Nadia schreef: Anwb kan nu toch niet meer gestopt worden?
* gaat ook eens kijken naar promovendum
Ik ben in oktober al overgestapt naar Promovendum Nadia en toen kon ik de ANWB nog gewoon opzeggen voor komend jaar.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3043940
*Marga* schreef: Als je auto ouder dan 7 jaar is krijg je geen vervangend vervoer.. ;)
Waar zie je dat staan? Wij krijgen gewoon vervangend vervoer op de Peugeot indien nodig en die is toch echt van 2006.

https://www.promovendum.nl/pechhulp

Edit: uit de FAQ's

Kan ik bij autopech via mijn pechhulpverzekering gratis vervangend vervoer krijgen?

Promovendum biedt standaard een zeer uitgebreide pechhulpverzekering. Wanneer u autopech heeft, wordt uw auto (indien nodig) opgehaald. Wij zorgen ervoor dat u weer veilig thuiskomt. Moet uw auto gerepareerd worden in een garage? Dan krijgt u direct gratis vervangend vervoer. Op die manier zorgen wij voor zo weinig mogelijk ongemak.


Ik heb een oude auto. Kan ik bij jullie een pechhulpverzekering afsluiten?

Dat is afhankelijk van hoe oud uw auto precies is. Is uw auto 15 jaar of jonger? Dan kunt u bij Promovendum een pechhulpverzekering afsluiten. Heeft u een oudere auto? Dan is dat helaas niet mogelijk. 
Laatst gewijzigd door Pauline op zo 21 dec 2014, 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3044047
Pauline schreef: Waar zie je dat staan? Wij krijgen gewoon vervangend vervoer op de Peugeot indien nodig en die is toch echt van 2006.

https://www.promovendum.nl/pechhulp

Edit: uit de FAQ's

Kan ik bij autopech via mijn pechhulpverzekering gratis vervangend vervoer krijgen?

Promovendum biedt standaard een zeer uitgebreide pechhulpverzekering. Wanneer u autopech heeft, wordt uw auto (indien nodig) opgehaald. Wij zorgen ervoor dat u weer veilig thuiskomt. Moet uw auto gerepareerd worden in een garage? Dan krijgt u direct gratis vervangend vervoer. Op die manier zorgen wij voor zo weinig mogelijk ongemak.


Ik heb een oude auto. Kan ik bij jullie een pechhulpverzekering afsluiten?

Dat is afhankelijk van hoe oud uw auto precies is. Is uw auto 15 jaar of jonger? Dan kunt u bij Promovendum een pechhulpverzekering afsluiten. Heeft u een oudere auto? Dan is dat helaas niet mogelijk. 
Helaas maakt dat het voor ons nutteloos de pechhulpverzekering af te sluiten; we hebben een aantal auto's die een ''tikkie'' ouder zijn ;D
Afbeelding
Door Ruisje
#3044113
Inge en Bono schreef: Helaas maakt dat het voor ons nutteloos de pechhulpverzekering af te sluiten; we hebben een aantal auto's die een ''tikkie'' ouder zijn ;D
Afbeelding
*rolt van de bank* WOW!!
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3044117
Dank jullie wel!  :-*  We zijn heel blij met onze Ernie, ze is nog niet klaar hoor, maar ze is wel al heul mooi
Pauline schreef: Ohhh Inge wat prachtig!!!

Edit: volgens mij kennen ze bij Promovendum een speciale oldtimer-verzekering! Even navragen!
*gaat op onderzoek uit*  O0
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door