Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3043103
MarijeEnBoomer schreef: Soms komt ie nooit  ;D ;D
Maar dan noem je het gewoon lomp  :biggrin2:
Klopt, ik heb die nooit ontwikkeld. :p
Door zurca
#3043105
Zo'n keramische vloer vind ik wel mooi zeg maarre....dat moet natuurlijk om een betonnen ondergrond :-\
Wie weet...ooit... laten we de houten ondervloer eruit halen en dan een betonnen vloer storten. Ik heb een site met keramische vloeren opgeslagen :)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3043109
eelke schreef: Klopt, ik heb die nooit ontwikkeld. :p
Ik ben van de trap gedenderd net nadat m'n ouders de gang toch maar even hadden laten bekleden met vloerbedekking omdat als we zouden vallen op het marmer dat zo hard was  ;D
Ze wisten alleen niet dat ik bleef donderen en onlangs nog op het marmer ben gevallen want gek genoeg hebben ze de vloerbedekking tegenwoordig niet meer  ::)
Door eelke
#3043112
MarijeEnBoomer schreef: Ik ben van de trap gedenderd net nadat m'n ouders de gang toch maar even hadden laten bekleden met vloerbedekking omdat als we zouden vallen op het marmer dat zo hard was  ;D
Ze wisten alleen niet dat ik bleef donderen en onlangs nog op het marmer ben gevallen want gek genoeg hebben ze de vloerbedekking tegenwoordig niet meer  ::)

Ik ben van de trap gedenderd toen we van die tapijt matjes er op hadden gelegd zodat t minder glad was. Alleen met een folder er op zijn die juist glad!
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3043117
eelke schreef:
Ik ben van de trap gedenderd toen we van die tapijt matjes er op hadden gelegd zodat t minder glad was. Alleen met een folder er op zijn die juist glad!
Heb jij ook zulke mooie litteken knieën?

On topic: een grindvloer raad ik af :biggrin2:
Door Borke
#3043132
MarijeEnBoomer schreef: Heb jij ook zulke mooie litteken knieën?
Nou ik wel hoor, bij mij hield dat vallen niet op toen ik 4 of 5 jaar was  ::)
Door Martine-Tom
#3043136
Ik ben als meisje van 2 ofzo gewoon tegen een spiegel gevallen....niet zo'n drama maar ik vond het wel een goed idee om dat precies op de punt te doen....en die punt dan precies op mijn wenkbrauw te laten komen...daar zit dus nog steeds een litteken van een cm ofzo  :P
En ook heel leuk, met blote knieen vallen op een schelpenpad wat net opnieuw gestrooid is...uiteraard val je dan in een opstaande mosselschelp...mijn knie heeft ook een heel mooi litteken  :P
Door Borke
#3043142
Mandarijn schreef: Oh prima, hier enkele foto's. http://www.mijnalbum.nl/Album=YEYAG7W4
Zoals je die verdeelunit van die vloerverwarming op deze foto ziet, zoiets hebben wij ook, bij ons is het ook aangesloten op de HR ketel.

Je kan die slangen individueel regelen, je kan dus ook losse delen gewoon uit zetten.
Dus ik denk dat je derhalve ook het geheel stapsgewijs kunt aansluiten, zoals Nadia dat graag wil.

Die keramiek 'houten' vloeren zijn echt heel mooi, zit zelfs reliëf in als bij een echte houten vloer, ik wist niet wat ik zag, toen ik dat voor het eerst zag.
Door Nadia
#3043157
Ik liep vroeger gewoon tegen een muur aan. Ofja rende :p wilde afbuten met verstoppertje spelen maar vergat te remmen/stoppen voor de muur.
Door Martine-Tom
#3043160
Nadia schreef: Ik liep vroeger gewoon tegen een muur aan. Ofja rende :p wilde afbuten met verstoppertje spelen maar vergat te remmen/stoppen voor de muur.
Oh die heb ik ook wel eens getest ja  :-X
Resultaat was een gebroken neus  :P
Door Borke
#3043162
Nadia schreef: Ik liep vroeger gewoon tegen een muur aan.
Tja dan kunnen stenen muren ook niet....
Best ingewikkeld zo'n baby in huis  ::)
Door K&D
#3043171
Borke schreef: Die keramiek 'houten' vloeren zijn echt heel mooi, zit zelfs reliëf in als bij een echte houten vloer, ik wist niet wat ik zag, toen ik dat voor het eerst zag.
Inderdaad, het verschil zie je amper. Het lijkt mij ideaal hoor.
Door Cathelijn
#3043172
Ik vind dus tegels echt niks :biggrin2: ieder zijn eigen smaak. Ik ben heel blij met mijn donkere pvc vloer.  Ik zou echt niet snel iets anders meer willen.
Door Borke
#3043173
K&D schreef: Inderdaad, het verschil zie je amper. Het lijkt mij ideaal hoor.
Mijn droom is zoiets in de badkamer  ::)
Door Mandarijn
#3043177
Borke schreef: Zoals je die verdeelunit van die vloerverwarming op deze foto ziet, zoiets hebben wij ook, bij ons is het ook aangesloten op de HR ketel.

Je kan die slangen individueel regelen, je kan dus ook losse delen gewoon uit zetten.
Dus ik denk dat je derhalve ook het geheel stapsgewijs kunt aansluiten, zoals Nadia dat graag wil.

Die keramiek 'houten' vloeren zijn echt heel mooi, zit zelfs reliëf in als bij een echte houten vloer, ik wist niet wat ik zag, toen ik dat voor het eerst zag.
Hier was het probleem dat er eentje hout wou en de ander tegels. Dus dit is een mooie oplossing. Met de vloerverwarming erbij is het ook nog heerlijk behaaglijk. Het gemak van tegels met schoonmaken en de warme uitstraling en reliëf van hout.

Misschien is zoiets ook een oplossing Koekje. Mijn petekind speelt, kruipt en straks ook loopt hier ook over de tegels.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door