Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3042362
Ik heb vanochtend een doos met de lekkerste bonbons die er bestaan gekregen. Die gaan de kerst niet halen, needless to say..... 8)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3042398
Wij doen niet aan cadeautjes met kerst. Dit jaar komen mijn ouders en broer met aanhang hier. En dat is bijzonder, gezien onze familiegeschiedenis. Dus ik ga groot uitpakken met het kerstdiner, ben al sinds sinterklaas aan het bedenken en plannen. Dat is eigenlijk dan mijn cadeau aan iedereen en ik hoop dat het een fijne avond gaat worden.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3042717
**Jolanda** schreef: Wat gaan de dames kopen voor hun mannetje?
Wat gaan de heren kopen voor hun vrouwtje?

En wat hopen we te krijgen?
Ik ga een foamroller kopen voor mijn mannetje (http://www.athleteshop.nl/foam-roller-the-grid).
Is alleen geen kerstcadeau maar verjaardagscadeau omdat hij eerste kerstdag jarig is...

Heb met sinterklaas wel voor ons beide een legpuzzel gekocht. Hoort voor mij meer bij sinterklaas dan bij de kerst ;)
Laatst gewijzigd door dinky89 op vr 19 dec 2014, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nadia
#3042718
dinky89 schreef: Ik ga een foamroller kopen voor mijn mannetje (http://www.athleteshop.nl/foam-roller-the-grid).
Is alleen geen kerstcadeau maar verjaardagscadeau omdat hij eerste kerstdag jarig is...

Heb met sinterklaas wel voor ons beide een legpuzzel gekocht. Hoort voor mij meer bij sinterklaas dan bij de kerst ;)
Die hebben wij ook! :)
Fijn ding '))
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3042736
Fijn te lezen dat het een fijn ding is nadia :)
Heb folder met aanbieding voor 35 euro en ben hem met google nog niet goedkoper tegen gekomen :P
Kreeg er afgelopen week bij het kerst indoor sport spektakel een foldertje van en mijn mams kwam met het idee om dat als cadeau aan mijn vriend te geven. Altijd drama om wat te bedenken voor de verjaardag bij die mannen  ;D
Door Nadia
#3042778
Wij hebben hem nu een jaar of 2.
Geen idee meer wat we er voor betaald hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door