Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3041286
Kim_S schreef: Ja  :nerves:

Wat trek ik in hemelsnaam aan??  :o
:biggrin2:
Oh mai mai mai. Zo had ik vorige week een feest van mijn lief zijn werk. Ik vind het vreselijk, je kent er niemand en je partner iedereen. In mijn eentje zou dat nog beter gaan, maar als 'vriendin van'...
Maar me er aardig doorheen geslagen en gelukkig was Huub Hangop er al gastheer, dat maakt veel goed  ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3041287
Ronald schreef: Houthakkershemd...
*Ziet een zeker document van waarde door de papierversnipperaar gaan...*
:biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3041289
keetje schreef: Niets, dan vergeten ze je nooit meer! :)
Uuuuhm...
Kim_S schreef: *Ziet een zeker document van waarde door de papierversnipperaar gaan...*
:biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3041291
Wij gaan donderdagavond voor eigen rekening uit eten met teamleden. Tja onderwijs, maar wél een eindejaarsuitkering. Toch mis ik de kerst(verrassingspakketten) van ml die nu met pensioen is.
Door monster
#3041296
Smootiemaker in het kerstpakket. Hier even wat recepten zoeken. Verder alleen chips en snoep. Helemaal snappen doe ik het niet.
Door Mowgli
#3041301
Werkeloos, dus helemaal niets. Ik wacht nog steeds op de verrassing van vorig jaar die mijn nu ex-baas mij beloofde maar nooitheeft gebracht  :-\
Door Nadia
#3041315
Ja ik vind het ook leuk zo'n pakket uitpakken :D
Ml kon uit verschillende dingen kiezen. Heeft voor een HEMA cadeaubon gekozen. Ben ik heel blij mee :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3041323
Ik krijg niets op het werk, maar mijn ouders hebben mij en mijn broer onwijs verwend dit jaar, de schatten. Meneer K krijgt meestal een bedrag en mag dan iets uitzoeken. Vorig jaar was dat bedrag wel heel erg de moeite waard. Wil niet zeggen dat hij dat dit jaar weer krijgt, maar ze gaan wel uit eten met het werk en ze hebben een hotel voor hem geboekt zodat ie niet met alle laatste treinen naar huis hoeft te komen. Dat vind ik al heel erg leuk!
Door Cathelijn
#3041327
Wij krijgen geen eindejaarsuitkering maar vanavond hebben we een borrel op de locatie van een soort kerstmarkt waar je dan voor een bepaald aantal punten zelf wat kunt uitzoeken. Erg leuke opzet en ik ben erg benieuwd wat er dit jaar te kiezen is.
En dan krijgen we nog een nieuwjaarsborrel met eten en toespraken ed op het werk zelf, gezellig ergens in de fabriekshal  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3041336
Ik heb een doos vol ongezonde dingen, ja "voedsel", die normaal gesproken niet zo snel op zouden gaan. Maar ja tijdens het klussen kunnen we en ons klusteam vast wel heel veel ervan waarderen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3041358
Borke schreef: Yep! Voedselpakket, wijn en bier er uit gehaald en de rest gedoneerd aan de voedselbank, vond ik een mooie besteding van het pakket, waar voeding in zit die ik zelf toch niet verdraag.
Eigen schuld, niet aan gedacht om dat na de fusie aan HR te melden.
Heel fijn dat je dat hebt gedoneerd aan de voedselbank zijn ze heel blij mee :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3041359
smulpaap schreef: Een deel van de eindejaarsuitkering gaat naar een goed doel
Kerstpakket naar de Voedselbank
Super :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door