Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#3041160
Lida. S schreef: ...
Bij de kassa van de supermarkt staan, met een kar vol boodschappen die voor 50% niet van mij waren.
Oh, was jij dat met die kar...ik vond het al zo gek dat heel veel boodschappen ineens niet meer in 'mijn' kar lagen...maar ik heb de jouwe volgemikt...ik herkende de boodschappentas ook niet echt... :biggrin2:
*pakt de suikerpot uit de koelkast
*pakt de Brinta (toen we die nog aten) uit de magnetron... ::)

heerlijk topic. Twee jaar geleden waren we nog ruim op tijd op het vliegveld nadat we mijnheer KD's paspoort nog even hebben opgehaald. Die lag nog op de achterbank van mijn auto....op de oprit... ::) :P Gelukkig waren we nog maar een kwartier onderweg en houd ik ervaringsdeskundig minstens een uur speling aan.
Gebruikersavatar
Door pike
#3041164
Een tijdje terug kocht ik een nieuwe jas. Met houtje-touwtje sluiting. Al snel een touwtje los. Ikke dus bloedhekel aan naaien, dus ik dacht dat komt wel als mijn moeder hier is met kerst  ::)
Gisteren had ik die jas aan, touwtje valt er bijna af. Manlief zegt haal het er maar helemaal af anders ben je het straks kwijt. Zo gezegd zo gedaan. Vanochtend: Weet je nog waar dat houtje is dat bij het touwtje hoort? Uhhhh, nou nee maar die heb ik vast in een of ander bakje gelegd. Alle bakjes nagekeken, alle laatjes omgekeerd, naaikistje leeggehaald, keukenlade overhoop gehaald, bureaulades nagezocht, maar nergens te vinden. En die houtjes zijn best groot dus je kijkt er ook niet zomaar overheen. Ik weet echt niet waar ik nog kan kijken. Uren later zegt mijnheer (blijkbaar was hij nog steeds met dat houtje bezig) "wacht eens, laat mij die jas eens zien"  en we lopen naar de kapstok: je bent het houtje helemaal niet kwijt, dat zit er nog aan.  Laat hij mij eerst het halve huis afzoeken >:( >:( >:(  ;D ;D  ;D
Door smulpaap
#3041259
Ik was nog maar een puber , er stonden twee oranje tenten naast elkaar op de camping . Ik mocht van pa en moe naar de disco , en kwam in donker weer terug natuurlijk
Maar oow in welke tent moet ik nu zijn ? Natuurlijk had ik de verkeerde keuze gemaakt . Er ging een rits van de slaaptent open en ik zag twee vreemde gezichten  :biggrin2:
Door keetje
#3041275
Lida. S schreef: oke, ik heb meer domme dingen gedaan.
auto zoek in een wildvreemde stad in Frankrijk. Geen idee waar ik hem geparkeerd had. Met behulp van politie (wel 4 of 5 parkeerterreinen afgereden) weer gevonden.
In mijn blootje de deur opengedaan voor een onbekende man, omdat ik toevallig net door de gang liep (van de  slaapkamer naar badkamer) toen de bel ging. Ik heb die man nooit meer gezien, nadat ik de deur weer had dicht gesmeten omdat ik aan zijn blik zag dat er iets niet klopte.
Plassen op de wc terwijl de klep naar beneden was.
Bij de kassa van de supermarkt staan, met een kar vol boodschappen die voor 50% niet van mij waren.
;D ;D ;D ;D
Zo herkenbaar deze, behalve het bloot openen van de deur  en niet frankrijk maar de parkeerplaats van de IKEA had het mijn berichtje kunnen zijn. :P :biggrin2:
Door keetje
#3041283
In een ver verleden ging ik met mijn toenmalige bul Mandy naar de hondenclub. Hond thuis even op de oprit naast de boom gezet om de deken even netjes achter in de auto te leggen. Kom ik bij de club aan, toch een stieve 20 minuten rijden, doe de achterklep open en zeg, kom maar Mandy! Geen Mandy dus, was ik gewoon de hond vergeten mee te nemen naar de hondenclub. Ik als de sdm terug naar huis, zat die schat nog gewoon naast de boom op me te wachten. :)
Door Simone V
#3041294
Wat een hilarisch topic  ;D
ik heb ooit hysterisch het hele huis afgezocht naar mijn sleutels....en vond die uiteindelijk in een schoen  :o geen idee hoe die daar terecht was gekomen...
en een keer bij Ikea geweest en wil weer naar huis...waar is mijn auto?? na 10 minuten hysterisch zoeken bleek dat er nog een verdieping was waar auto's geparkeerd konden worden pfffft
dit is gebeurd vér voor ik 40 was  :biggrin2:
Door Cathelijn
#3041330
Ik zat een keer op de bank toen er werd aangebeld door twee pubers. Die wilden even melden dat mijn sleutels aan de buitenkant op de deur zaten  ::)
Door keetje
#3041348
Cathelijn schreef: Ik zat een keer op de bank toen er werd aangebeld door twee pubers. Die wilden even melden dat mijn sleutels aan de buitenkant op de deur zaten  ::)
Oh? netjes. Bij mij gooit de postbode of krantenmevrouw ze standaard door de bus. :biggrin2:
Door lalabebe
#3041349
Hoe herkenbaar allemaal........buiten sleutels die ergens niet te vinden zijn, maar dan op de wc of in de badkamer liggen????? Ben ik een keer mijn portomonaie kwijt geweest.....in paniek, nergens te vinden tot ik de vriezer open deed en daar lag ie tussen lekker af te koelen :-X
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3041601
's Morgens weggaan naar je werk en aan het einde van de dag weer thuis komen. Sleutels kwijt! Shit!
Gelukkig zaten ze nog in de deur...  :P
Door Anne in Zweden
#3041615
Ik word steeds blijer van dit topic! Ik doe geen gekkere dingen dan naar boven lopen om iets te halen en eenmaal boven niet meer te weten wat ik kwam doen, of eenmaal boven iets ongeplands doen en weer beneden aankomen zonder het voorwerp dat ik wilde ophalen. Ik ben dus geestelijk nog hartstikke fit! :D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3041617
Anne in Duitsland schreef: Ik word steeds blijer van dit topic! Ik doe geen gekkere dingen dan naar boven lopen om iets te halen en eenmaal boven niet meer te weten wat ik kwam doen, of eenmaal boven iets ongeplands doen en weer beneden aankomen zonder het voorwerp dat ik wilde ophalen. Ik ben dus geestelijk nog hartstikke fit! :D
Yup! En helemaal niet afwijkend of raar of zo... Dat valt dan ook weer mee!  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door