Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3037883
kira schreef: Misschien ben ik toch blond, maar als je over je mb heenzit dan krijg je toch alleen traag internet? Toch geen extra rekening? Tenminste mijn foon roept altijd ergens na de 15e dat ik mijn 1000 mb op heb, en daarna roep ik steeds wat gaat het traag, maar de rekening wordt er niet meer door. Ik kan dan wel voor een tientje 1000mb bijkopen die weer supersnel zijn, maar dat doe ik zelden.
Hangt inderdaad af van de provider ;)
Bij mijn vriend is het ook zo dat internet dan alleen trager wordt wanneer hij buiten bundel komt.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3037893
dinky89 schreef: Hangt inderdaad af van de provider ;)
Bij mijn vriend is het ook zo dat internet dan alleen trager wordt wanneer hij buiten bundel komt.
Bij mij als het goed is ook. Ik probeer er gewoon binnen te blijven. Volle snelheid 4G is toch wel lekker :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3037903
En bij mijn provider dus idd niet; daar betaal je fors! meer als je iets buiten de bundel komt. Die 2 keer dat het mij is overkomen dat ik meer nodig had dan 200mb, heb ik de 3G verbinding uitgezet en heb ik de rest van de maand(3 dagen, geloof ik) alleen internet via WiFi gebruikt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door