Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
#3036855
Mini's 3-tal schreef: Ik moet me dan weer inhouden om niet over de 1Gb heen te gaan :biggrin2: Maar ja, altijd onderweg, nergens wifi behalve thuis, allerlei apps die op gezette tijden op de achtergrond pollen, gmail in de push stand, noem maar op. Wifi staat gewoon aan, alleen meldingen van open netwerken uit, omdat ik er anders gek van word. Rij veel in en rond winkelcentra, woonwijken, benzinestation's, tuincentra, noem maar op.
Ik kreeg in de Intratuin (waar ik dus liet terwijl mijn telefoon aanstond) een "ploink!" ten teken dat er een wifispot was gevonden. Kan ik de "ploink" uitzetten maar dan wel zo dat hij de wifispots nog wel vind? Maar dat ik dus niet (stel je voor!) gek-geploinkt wordt? ;-)

Suzanne
Door Suzanne
#3036865
Dit maakt het dan voor mij weer verschrikkelijk onverklaarbaar dat ik bij het netwerk van het andere restaurant waar mijn telefoon wifi oppikte probleemloos online kwam.

Heeft dat dan te maken met de vorm van wifi? Een soort "doe het yourself-hotel waar je zelf de sleutel kunt pakken en jezelf kunt inchecken"?

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3036889
De ploink kan je uitzetten, dat zit ws ergens in je geluudsinstellingen
Whatsapp werkt vaak niet bij openbare wifispots
Ik heb ook 200mb, daarvan hou ik vaak over; facebook (via de app althans) mail en whatsapp kosten niet zoveel aan mb's. Fora misschien ook niet zoveel via tapatalk, maar die heb ik niet ;) Via de browser gaat bp bij mij wel hard qua mb's
Laatst gewijzigd door Inge en Bono op wo 10 dec 2014, 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3037154
Inge en Bono schreef: De ploink kan je uitzetten, dat zit ws ergens in je geluudsinstellingen
Whatsapp werkt vaak niet bij openbare wifispots
Ik heb ook 200mb, daarvan hou ik vaak over; facebook (via de app althans) mail en whatsapp kosten niet zoveel aan mb's. Fora misschien ook niet zoveel via tapatalk, maar die heb ik niet ;) Via de browser gaat bp bij mij wel hard qua mb's
Dat lijkt mij vreemd dat fora via Tapatalk minder zouden verbruiken. Er moet dezelfde hoeveelheid data over de 'lijn' hoe je het ook wendt of keert.
Allerlei apps die op de achtergrond staan te pollen. Dát slurpt data!
Door eelke
#3037155
Doranto schreef: Dat lijkt mij vreemd dat fora via Tapatalk minder zouden verbruiken. Er moet dezelfde hoeveelheid data over de 'lijn' hoe je het ook wendt of keert.
Allerlei apps die op de achtergrond staan te pollen. Dát slurpt data!
Tapatalk is erg kaal, daar heb je bv geen onderschriften, reclame's etc.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3037156
eelke schreef: Tapatalk is erg kaal, daar heb je bv geen onderschriften, reclame's etc.
Ok. Als je geen adblocker op je browser hebt kan ik me daar wel iets bij voorstellen.
Door eelke
#3037164
Doranto schreef: Ok. Als je geen adblocker op je browser hebt kan ik me daar wel iets bij voorstellen.
Ik heb een adblocker op mijn laptop en nergens advertentie's, maar hier op bp boven en onderaan wel.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3037173
eelke schreef: Ik heb een adblocker op mijn laptop en nergens advertentie's, maar hier op bp boven en onderaan wel.
En met tapatalk krijg je die niet?
Door eelke
#3037187
Doranto schreef: En met tapatalk krijg je die niet?
Op tapatalk heb ik inderdaad geen advertentie's, volgens mij. Wilde het checken maar tapatalk geeft uiteraard net nu steeds een foutmelding  ;D

Tapatalk is op mijn telefoon he, en de bp site en het forum met het groen gele gebruik ik op mijn laptop.
Heb gezocht naar een plaatje maar kan er geen vinden zoals het er bij mij uit ziet...  :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3037198
eelke schreef: Op tapatalk heb ik inderdaad geen advertentie's, volgens mij. Wilde het checken maar tapatalk geeft uiteraard net nu steeds een foutmelding  ;D

Tapatalk is op mijn telefoon he, en de bp site en het forum met het groen gele gebruik ik op mijn laptop.
Heb gezocht naar een plaatje maar kan er geen vinden zoals het er bij mij uit ziet...  :-\
Maak je een printscreen  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door