Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3044784
Wij gaan 1e kerstdag met mijn ouders en zus/zwager met gezin naar een buffet-toko in Nijmegen. Deze keer wilden we namelijk wat dichter bij Deventer blijven na vorig jaar een kerstweekend bij mijn ouders ::)

2e Kerstdag zou het kunnen dat ik moet werken. Voor de zekerheid liggen er wel 2 gerijpte kogelbiefstukken uit Ierland in de koelkast en maak ik van roseval-aardappeltjes friet. En daarbij dan rundvleessalade.
Door Martine-Tom
#3044923
1e Kerst naar de Javaan.
2e Kerst zit ik in Antwerpen op de kerstmarkt dus geen idee, als ik optijd thuis ben word het iig broodjes rosbief, heksenkaas, ruccola  :mbounce:
En anders zal het wel een snelle hap worden.
#3045153
vanmiddag boodschappen gedaan met jongste spruit.... ppfff alsof ze moeten inslaan om te overwinteren!!!
iig 1ste kerstdag zijn we er niet.... 2 de kerstdag overdag met vriendinnetje van mike en die vertrekken eind middag naar haar ouders...
dus dan blijven danny en ik over en heb dus heel ouderwets gewoon wat vlees voor op de grill.... maakt ook geen flaus aus als we t maar gezellig hebben
#3045283
Eerste kerstdag zijn we bij mijn zus. Iedereen neemt wat eten mee niet echt georganiseerd. Mij werd wel verzocht om een kalkoen klaar te maken en mee te nemen dus hopen dat ik die nog ergens kan scoren. Meestal lukt dat wel. Dat wordt gezellig eten drinken en melig muziek luisteren en eventueel lekker karaoken  :biggrin2: Mijn moeder(die bij mij woont) blijft dan daar slapen heeft ze ook lekker een uitje. De volgende dag gaan we dan weer bijna met zijn allen lekker bij Onderweg kerstbrunchen (een buffet met onbeperkt eten en drinken  :biggrin2:  :beerchug: :gathering: :drink: Rudi en zoonlief gaan dan niet mee, die gaan  naar Rudi's zus om het met zijn familie te vieren.
Door Martine-Tom
#3045712
Cathelijn schreef: Ik lees net op nu.nl dat er morgen  zo'n 200 supermarkten open zijn :-X
Dus voor wie nog twijfelt: dan ga je morgen gewoon halen  waar je dan zin in hebt ::)
Ja...de Jumbo hier is ook gewoon open van 10 tot 18 uur  :o
En dat met een refo gemeenteraad....
Voorgaande jaren heeft de Lidl het ooit geprobeerd open te gaan op 2e kerst maar hebben ze lastminute moeten annuleren omdat ze anders een mega boete zouden krijgen ennu zelfs met eerste kerst :o
#3045833
Kerstdagen: een keer kaasfondue en een keer quiche. Weet nog niet wat op welke dag.


Derde kerstdag verjaardagsdiner van dochter: het 'Deens kerstdiner' uit de NRC.
Voor: gerookte makreel met gepocheerd ei en roggebrood
Hoofd: eend gevuld met appelen en pruimen, met gesmoorde rode kool en gekarameliseerde aardappelen
Na: rijstpudding met amandelen en kersensaus

En als verjaardagstaart wilde ze graag een Marokkaanse appeltaart.

We staan dus weer gezellig in de keuken.  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door