Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3035920
Ik had eerst het plan om zaterdag een boom te kopen.
Zaterdag had ik er alleen geen zin in dus ben ik lekker gaan puzzelen (legpuzzel) en de zondag lekker mee verder gegaan.
Ik zal nu straks dus even op zoek naar een boompje bij de praxis met tuincentrum vlakbij aangezien ik geen auto heb om de boom te vervoeren  ;D
Door inge58
#3035921
Cathelijn schreef: Ik heb net uitgebreid Sinterklaas gevierd, ik wacht nog een weekje of wat met de kerstversiering  :D
Hey psssst.  Cathelijn, over een weekje of wat is de kerst al voorbij hoor!  ;)
Gebruikersavatar
Door Zev
#3035928
Ik had vorige week zondag mijn alternatieve boom voor het raam gehangen (stokken in de vorm van boom versierd met ballen en tierelantijnen), vervolgens kerstdecoratie in de open kast en op tafel gezet. Ik was helemaal blij met mezelf.
Maaaaaaarrrrr, ik heb woensdag mijn alternatieve boom weer leeggehaald, een deel van de kast weer leeggehaald en de tafel leeg gemaakt. Mijn terrorkat vond het iets te leuk  >:( en dan gaat mijn sloperhond meedoen  >:( >:(
Dus hier is het vreselijk saai en ongezellig komende kerst  :(
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3035945
VL is de 14e jarig. Ik vind het nooit leuk om dan al met Kerst bezig te zijn... Dus er komt daarna pas versiering. Geen boom: geregeld 4 honden op 40m2, allergisch voor echte
Maar wel ballen in schalen, extra lichtjes en kaarsjes en een lichtding buiten.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3035957
Ik vind wij vinden het elk jaar zo'n pestklus om de boel te versieren, dat we er zo lang mogelijk van willen genieten, dus op 7 december gaat de boel er in en op 5 januari wordt de boel weer afgebroken. Want áls het dan eenmaal staat, vinden we het zó gezellig (mafklappers  :biggrin2: )
Door eelke
#3035996
Ik heb ook steeds maar het gevoel dat het nog veel te vroeg is! Maar, hij staat inmiddels uit te druppen in de keuken :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3036006
Hier wordt kerstboom kopen dagje opgeschoven. Nu alleen maar regen en hagel buiten de komende uren :(
En als de kerstboom hier nat komt moet hij toch eerst drogen en kan ik dus net zo goed dagje wachten met halen ;)
Door tt-tjes
#3036124
Inmiddels staat de boom en is de serre gedeeltelijk klaar. Dit jaar zijn wij aan de beurt voor oud en nieuw met de buren. Dan moet de overkapping natuurlijk ook aangekleed worden met guirlandes, ballen en lichtjes.
Door inge58
#3036192
Ik ben de 16de jarig en vind het juist zo gezellig om dan al helemaal in kerst stemming te zijn.
Zolang ik me kan heugen ben ik altijd jarig geweest onder de kerstboom!

Mijn beide zoons komen ook altijd op de zondag tussen mijn verjaardag en de kerst in.
Dan vieren we het allebei,met lekker eten en hapjes.
Als het dan echt kerst is hoeven ze niet die verplichte kunstjes te doen van schoonouders naar vader en oja ook nog naar moeder.
En wij ook onze handen vrij die dagen!  :)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3036375
Wij twijfelen. We hadden net alle spulletjes van mijn ouders gekregen toen bleek dat Nelson een huistofmijtallergie heeft, en nu weet ik niet hoe slim het is een kunstboom te zetten.
Iemand enig idee?
Door Cathelijn
#3036420
inge58 schreef: Hey psssst.  Cathelijn, over een weekje of wat is de kerst al voorbij hoor!  ;)
Over drie weken toch pas  8)

Is het nu zo dat iedereen die de boom al heeft staan een kunstboom heeft? Of hou je je echte boom goed tot na Oud&Nieuw?
Door eelke
#3036424
Cathelijn schreef: Over drie weken toch pas  8)

Is het nu zo dat iedereen die de boom al heeft staan een kunstboom heeft? Of hou je je echte boom goed tot na Oud&Nieuw?
Ja hoor, makkelijk. Met kluit en water geven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door