Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3034841
Oooohhh!!! We maken hier thuis wel eens grapjes over/tegen Tucker en schelden 'm dan uit voor setter (sorry  :'( :-* :biggrin2:), maar als ik dan weer een foto van P voorbij zie komen... Tucker heeft écht een setter kop!

En wat betreft de foto, je ziet toch zo dat zij dat niet gedaan heeft!! Kijk maar, Tucker doet dat ook altijd zo. Hier zegt hij, 'zie mij eens chill zijn, kweenie wat je bedoelt':
Afbeelding

(En let niet op mijn hygiënische DJ op de achtergrond!  :biggrin2:)
#3034973
DJ en Doerak schreef: Oooohhh!!! We maken hier thuis wel eens grapjes over/tegen Tucker en schelden 'm dan uit voor setter (sorry  :'( :-* :biggrin2:), maar als ik dan weer een foto van P voorbij zie komen... Tucker heeft écht een setter kop!

Nee, hij lacht! ::)
Neem eens een foto waar hij treurig op kijkt, en dan kunnen we pas vergelijken...
#3035023
pearlsofpassion schreef: Nee, hij lacht! ::)
Neem eens een foto waar hij treurig op kijkt, en dan kunnen we pas vergelijken...
Ja die zocht ik maar heb ik niet op deze laptop staan. K zal even beter mijn best doen...

Gelukt:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door DJ_Doerak_Tucker op za 06 dec 2014, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door