Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3032311
Dank jullie wel allemaal! We zijn echt heel blij en opgelucht. Ik vind het soms echt heel moeilijk om de zorgen los te laten en dit helpt wel!

We hebben om onszelf te verwennen ijs als toetje. En Oscar heeft al een extra kong met leverworst gehad. Tenslotte mag je jezelf wel een beetje kietelen met zulk fijn nieuws  :biggrin2:!
Door Greece
#3032322
Kaela schreef: We hebben om onszelf te verwennen ijs als toetje. En Oscar heeft al een extra kong met leverworst gehad. Tenslotte mag je jezelf wel een beetje kietelen met zulk fijn nieuws  :biggrin2:!
Gelijk heb je ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3032385
Irish schreef: Ik ben zo blij en trots op jullie  :-* :-*
Irish, weet je al wat meer over Kaat?
Door Borke
#3032481
Wat een mooi bericht en wat deed hij het goed bij de DA! Fijne arts ook die met hem buiten gaat staan, om het minder spannend te laten zijn.
Gebruikersavatar
Door joel
#3032619
Goed nieuws dus, fijn dat wat je ziet je ook terug krijgt te horen van de da.
Hoop dat het injecteren je zo goed afgaat, zou fijn zijn!!
Gebruikersavatar
Door kira
#3032638
Goed nieuws fijn te lezen.

Wie weet gaat Oscar het ooit net zo leuk vinden als Bronny om naar de dierenarts te gaan.
Door Ulrike
#3033263
:groupwave2: :groupwave2: Wat een ontzettend goed nieuws!! Dat biedt weer heel veel hoop  :D! Ik hoop echt heel erg dat het je gaat lukken met het injecteren!! Dat zou echt super zijn!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3033272
kira schreef: Goed nieuws fijn te lezen.

Wie weet gaat Oscar het ooit net zo leuk vinden als Bronny om naar de dierenarts te gaan.
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Jij bent wel lollig!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door