Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3030991
euh ik kreeg voor Berre ooit de raad van een da (weekend, Berre was 6 maand, had diarree, wilde niet eten en was loom en deze da had wachtdienst) "geef hem vandaag alleen nog cola zonder prik en letterkoekjes of een andere babykoek" terwijl de fokker me 's anderendaag zei dat ik hem 's morgens boterhammen met confituur moest geven tegen het galbraken.  Hij heeft die zoetigheid nooit gehad maar het was onze eerste pup en daar sta je dan vol verbazing.......gelukkig was er al internet. ;)
#3031050
inni schreef: euh ik kreeg voor Berre ooit de raad van een da (weekend, Berre was 6 maand, had diarree, wilde niet eten en was loom en deze da had wachtdienst) "geef hem vandaag alleen nog cola zonder prik en letterkoekjes of een andere babykoek" terwijl de fokker me 's anderendaag zei dat ik hem 's morgens boterhammen met confituur moest geven tegen het galbraken.  Hij heeft die zoetigheid nooit gehad maar het was onze eerste pup en daar sta je dan vol verbazing.......gelukkig was er al internet. ;)
Maar toch he? Soms grijp ik terug naar grootmoeders tips. Als er hier iets aan de dunne is gaat het aan de olvarit worteltjes. Baby's eerste groente hapje.  :biggrin2: "s morgen 2 potjes., 's avonds 2 potjes, volgende dag oranje stevigere poep. En meestal is de dunne dan netjes over. Klinkt gek maar werkt als een tierelier, waarom? Geen idee, maakt me ook niet uit.
Door Martine-Tom
#3031188
keetje schreef: Maar toch he? Soms grijp ik terug naar grootmoeders tips. Als er hier iets aan de dunne is gaat het aan de olvarit worteltjes. Baby's eerste groente hapje.  :biggrin2: "s morgen 2 potjes., 's avonds 2 potjes, volgende dag oranje stevigere poep. En meestal is de dunne dan netjes over. Klinkt gek maar werkt als een tierelier, waarom? Geen idee, maakt me ook niet uit.
Zou ik zelf nooit aan gedacht hebben, maar ook niet echt moeite mee hebben om te geven, die potjes zijn voglens mij alleen gemalen wortel. De konijnen hier kregen het als dwangvoer toen ze ziek waren  :)
Vind ik toch net een ander iets als cola en kinderkoekjes...
#3031572
Nadia schreef: Whut???!
Deze moet ik volgen ;D
Niet om het een of ander, maar BHA en BHT en hoe heette die derde kankerverwekkende stof ook alweer kan ik niet vinden bij Hill's. Wel bij RC. Niet dat Hill's dan goed is, maar als ik zo even snel kijk gebruiken ze vooral vitamine E.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door