Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3029358
Dank je, euh ik roep haar ook wel eens als puppie en dan komt ze ook  :shy: haha.. Ze is al goed gewend aan haar naam Isabella (soms Bella) als het even snel moet. Ze is zo'n vrolijke, 2 seconden niet gezien is een begroeting van 10 minuten, ik zal het eens proberen te filmen, ik heb nog nooit zo'n lange enthousiaste begroeting gezien van zo'n wurm. Die is echt heel blij dat ze hier is geloof ik!
Fenixjuh schreef: Wat een prachtige foto's!! Zij zal heeeel lang je kleine meisje blijven met dat hoogte-verschil  ;)
Veel geluk, gezondheid en plezier met elkaar!!  :-*
#3029361
Dank je! Ja dit is het hondje wat met sinterklaas werd bezorgd. Krijg mijn handen er echt wel vol aan.

Ze was vanmorgen in no-time klaar met eten en toen dacht ze even mee te gaan eten met Phoebe! Dus ik heb haar een paar stukken wortel gedaan, want het is maar een wurm van 30 cm en 4.5 kilo (gister gewogen) dus die kan ook niet zoveel vlees eten. Al vind ik dat ze best veel krijgt! Maar ze is ook enorm actief. Tis een echte stuiteraar, ze stuitert wat af :)
Ruisje schreef: Is dit het hondje dat door Sinterklaas werd bezorgd? :biggrin2:
Wat is ze leukkkkkkk !!!! :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door