Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3028966
Prudence was het er niet zo mee eens, ze waren rustig totdat ze kregen dat dat mormel mee ging naar huis. Prudence moest er eerst niets van. Nu is het nog een beetje zo, als Isabella op de vloer loopt en Prudence is het er niet mee eens, dan bromt ze even tegen Isabella, en loopt er statig achteraan, Isabella springt dan op de bank! Zodat ze alles van bovenaf veilig kan zien.

Phoebe doet niets anders dan blaffen als Isabella in de buurt komt, en als ze met een een schuin oog door de kamer kijkt.

Whisper maakt het niet uit, die vind het wel goed, die vond het alleen even schrikken toen ze op haar rug lag te rollen dat er bijna een jumper op haar sprong. haha

Inmiddels hebben ze elkaar geaccepteerd! Isabella is nog wel voorzichtig, want Prudence was af en toe niet lief. Maar het gaat dus steeds beter, ze kunnen al met zijn allen stil naast elkaar zitten, zonder weg te rennen :)
lauraV schreef: hoe was de reactie van de dames ?
#3028970
Ja Lizzy, ik dacht hetzelfde, maar kan ik zo'n droom negeren? Ik vond van niet, ze komt niet voor niets om hulp vragen. Voorheen heb ik vaak voorspellende dromen gehad, als er weer eentje van mij zou overlijden. Wat ik dan eigenlijk niet wilde weten van te voren, maar ja, zo'n voorspellende droom wordt je door iemand toegezonden.

Ik heb 2 nachten wakker gelegen wat ik hier nu mee aanmoest. Toen ik de foto's op internet zag, wist ik het, dat waren 2 van de 3 shelties die ik in mijn droom gezien had. De derde was al geadopteerd! En ze zat er al 5 weken, zonder nieuw baasje, wat ik eigenlijk ongelofelijk vind. Ik dacht ook bij mezelf, ik ga ja zeggen, mocht ze er nog zijn dan is het voor mij bestemd en anders niet. Maar ze was er nog! Ondanks dat er vele zijn wezen kijken.

Ze moet gewoon hier zijn, ik ga er volop van genieten, dat ik nu weer 4 dames heb rondlopen. Ik geloof echt dat ze hier met een reden is. Zij is mijn lichtpuntje voor de toekomst.
Lizzy schreef: Wat een bijzondere droom :o! Jeetje joh, ik dacht dat jij echt noooooit meer een rashond wilde! Maar zo is er toch nog eentje op je pad gekomen. Veel geluk met haar!
#3028975
Iedereen bedankt voor de felicitaties en reacties. Ze is gewoon onwijs leuk, en ik vind het heerlijk om weer 4 shelties om me heen te hebben. De gezelligheid van de kleine dame erbij, die vanochtend om 6 uur enorm blij was dat het vrouwtje wakker was (door haar wakker gemaakt dat wel) Toen ik naar de wc ging en terugkwam, was het alsof ik een hele dag weg was geweest, ze was niet meer van mij af te slaan. Ik kreeg kusjes, pootjes in mijn ogen en ze wilde spelen. Een half uurtje ruig spelen en toen weer lekker in mijn arm opgerold. Even later had ze mijn kussen ingepikt, ze moest natuurlijk wel lekker warm liggen  :biggrin2:

Ze is zo geweldig, springt als een kikker door de tuin. Probeert nu toch meer met de dames in contact te komen. Blaft als ze haar zin niet kan krijgen. Gisteren heeft ze welgeteld 1 blafje gegeven, we waren bang dat ze niet blaffen kon, maar ook dat komt in orde. Ze komt steeds wat verder los.

Helaas is ze overal nog bang voor. Ze schrikt overal van. Autodeur, geluidjes van automatische deurvergrendeling, auto's die voorbij komen als ze aan het wandelen is. Ze wist niet hoe ze aan de riem moest lopen. Haar tuigje was ook veel te groot, dus we hebben nu een ini-mini tuigje gehaald, dat zit gewoon beter, daar kan ze ook niet uitstappen. Het tuigje van onze Keshia (die 32 cm was) was veel te groot. Ze is vanmiddag gewogen en weegt 4.5 kilo :)
#3029357
hihi, ze zat maar een paar seconden in de doos hoor, en nog niet eens dicht :) Ze had die nacht lekker in mijn nek liggen slapen. Ik geloof dat ik er een volgeling bij heb  :biggrin2: Ze kan niet zonder mij.

We genieten zeker van het kleine meisje, ze brengt weer zoveel leven in huis. Vandaag is voor haar een grote dag, want ze mag al rond lopen op de vloer, zonder dat Prudence zich er steeds mee bemoeid, alleen als ze te druk is wordt ze even aangegromd. Dan springt ze meteen weer op haar bank! lol Lekker hoog en veilig.
Extreme schreef: Bij de titel dacht ik dat is of een voedseldroger of een of andere keukenmachine, zie je ineens een lekker koppie boven de doos uitsteken.
Wat een heerlijke droom heb je  gehad en nog eentje die zo uit gekomen is.
geniet en heel veel plezier met je kleine meisje erbij.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door