Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
#3029820
Van de top 10 van vorig jaar vind ik Child in Time van Deep Purple een lekker muziekstuk. Naast Avond en Comfortably Numb, die zijn ook fijn  :P
Door sella
#3029831
Ik heb gestemd, maar geen vrije keuzes ingevuld. Teveel andere dingen aan mijn hoofd om de creatieve insteek tot uiting te laten komen met muziek wat top 2000 waardig is
Door Ruisje
#3029840
Ik mag niet meer stemmen ??? Gewoon te laat! :o

Wel leuk dat ik hier en daar Steeleye Span - all around my hat zie staan! Mijn allereerste single ooit gekocht, honderd jaar geleden. ;)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3030017
Lizzy schreef: Ik ben een beetje klaar met deze top 3....... :-\
Ja ik ook, leuke nummers hoor maar ik vind het raar deze nummers jaar na jaar als beste 3 uit de bus komen. 
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3030052
Mieke L. schreef: Ja ik ook, leuke nummers hoor maar ik vind het raar deze nummers jaar na jaar als beste 3 uit de bus komen.
En vervolgens het hele jaar maar een paar keer te horen.
Door Nynke
#3030159
Ruisje schreef: Ik mag niet meer stemmen ??? Gewoon te laat! :o

Wel leuk dat ik hier en daar Steeleye Span - all around my hat zie staan! Mijn allereerste single ooit gekocht, honderd jaar geleden. ;)
Leuk !!!!!  Is mijn schuld; Steeleye Span, ik kwam ermee dat mensen daar op konden stemmen als ze wilden en dat ik daar erg blij mee zou zijn  :angel2: :angel2:  In februari zijn ze in De Doelen bij een Folk night, daar gaan Richard en ik dus heen  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Ruisje
#3030221
Nynke schreef: Leuk !!!!!  Is mijn schuld; Steeleye Span, ik kwam ermee dat mensen daar op konden stemmen als ze wilden en dat ik daar erg blij mee zou zijn  :angel2: :angel2:  In februari zijn ze in De Doelen bij een Folk night, daar gaan Richard en ik dus heen  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ooooow, wat gaaf!!! Wil ik ook! Zit er hier 1tje te roepen: "Ow, die heb ik ook al eens gezien" en gaat gelijk zingen. ;)
Door Nynke
#3032582
Ruisje schreef: Ooooow, wat gaaf!!! Wil ik ook! Zit er hier 1tje te roepen: "Ow, die heb ik ook al eens gezien" en gaat gelijk zingen. ;)
Leuk !!!  Het is wel een heel eind voor je  :-\ :-\  maar we kunnen wel wat afspreken?  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door